کد خبر: 912841
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
مسابقات قهرمانی شمشیر بازی جوانان کشور - اراک

در پایان بخش انفرادی سابر بانوان نجمه سازنجیان در جمع هشت شمشیرباز برتر آسیا قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی آسیا از امروز(یکشنبه) در تایلند آغاز شد و چهار نماینده ایران (کیاناباقرزاده،فائزه رفیعی، نجمه ساز نجیان،پریماه برزگر) در بخش سابر انفرادی بانوان به مصاف حریفان رفتند.

کیانا باقرزاده در دور گروهی با کسب ۲ پیروزی و سه شکست راهی مرحله بعد شد. باقرزاده در مبارزه بعدی خود در جدول ۶۴ نفره برابر حریف هندی خود ۱۵ بر ۸ پیروز شد  اما در جدول ۳۲ نفره مقابل فوکشیما از ژاپن ۱۵ بر ۸ نتیجه را واگذار کرد و از ادامه مسابقات بازماند.

فائزه رفیعی در دور مقدماتی با سه پیروزی و دو باخت به جدول ۶۴ نفره صعود کرد.
رفیعی در گام بعدی برابر حریف اندونزیایی خود ۱۵ بر ۹ پیروز شد و به جدول ۳۲ نفره راه یافت اما در این مرحله با نتیجه ۱۵ بر ۵ مقابل شمشیرباز چینی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

پریماه برزگر دیگر سابریست کشورمان در دور مقدماتی ۵ پیروزی و یک شکست کسب کرد. برزگر در دور بعد(جدول ۶۴ نفره) با استراحت روبرو شد و در جدول ۳۲ نفره در رقابتی نزدیک با نجمه سازنجیان با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ بازی را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.

اما نجمه سازنجیان آخرین نماینده ایران با کسب سه پیروزی و دو باخت در مرحله گروهی موفق شد به جدول ۶۴ نفره راه پیداکند. سازنچیان در گام بعدی شمشیربازی از ویتنام را ۱۵ بر ۵ شکست داد و به جدول ۳۲ نفره صعود کرد  و در این مرحله مقابل پریماه برزگر ۱۵ بر ۱۲ پیروز شد و به دور بعد راه یافت. نماینده کشورمان در جدول ۱۶ نفره حریف هنگ کنگی را مغلوب کرد و به جمع ۸ شمشیرباز برتر صعود کرد اما در این مرحله ۱۵بر ۷ نتیجه را مقابل ورزشکار کره‌ای واگذار کرد و از مسابقات کنار رفت.

در ادامه رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا فردا تیم های ملی اپه اقایان و فلوره بانوان رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار