کد خبر: 912838
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
مارکار آقاجانیان

مربی تیم ملی فوتبال می‌گوید پیروزی مقابل مراکش را فراموش کرده‌اند و خودشان را برای دیدار مقابل اسپانیا آماده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به روسیه، تیم ملی فوتبال ایران امروز (یک‌شنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ تمرین خودش را در کمپ لوکوموتیو مسکو پیگیری می‌کند. مارکار آقاجانیان در ابتدای این تمرین اظهار کرد: وضعیت تیم پس از بردی که به دست آوردیم خوب است و بازیکنان تمرین‌هایشان را دنبال می‌کنند. نکته مهم این است که بازی با مراکش تمام شده است و به فکر بازی اسپانیا هستیم. بازیکنان هم قطعا این تفکر را دارند و با همان افتادگی که داشتیم به مصاف اسپانیا خواهیم رفت. اسپانیا و پرتغال دو مدعی قهرمانی جام جهانی هستند بنابراین ما با همان تمرکز بالا به مصاف آن‌ها خواهیم رفت. ما هیچ وقت هدف‌مان را فراموش نمی‌کنیم.

او افزود: هدف ما صعود به مرحله دوم جام جهانی است می‌دانیم کار خیلی سختی پیش رو داریم ولی تا آخرین لحظه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.

دستیار کارلوس کی‌روش درباره آخرین وضعیت جهانبخش، ابراهیمی و دژاگه برای دیدار مقابل اسپانیا گفت: کادر پزشکی ما شبانه‌روز در حال فعالیت هستند و هدف‌شان این است که همه بازیکنان ما صحیح و سالم به بازی‌های ما برساند. تا الان شرایط امیدوارکننده بوده است. در نهایت یک روز قبل از بازی همه چیز مشخص می‌شود. در حال حاضر آن‌ها با تیم تمرین می‌کنند و کمی هم تمرین‌های اختصاصی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است تا وضعیت‌شان بهبود پیدا کند.

آقاجانیان درباره تساوی ۳ بر ۳ اسپانیا و پرتغال که منجر به صدرنشینی تیم ملی در گروه مرگ شد بیان کرد: همان طور که شما می‌دانید ما صدر جدول هستیم. ما هیچ وقت به خاطر برد جشن نمی‌گیریم چون جام جهانی سه قسمت دارد. قسمت اول تمام شد و هدف‌مان بازی دوم است. برای بازی دوم هم سعی می‌کنیم خوشحالی کنیم ولی جشنی در کار نیست. ما از هدف و رویایی‌مان دور نمی‌شویم. بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش‌شان را با تمام وجود به کار می‌گیرند تا به مرحله دوم صعود کنند.

او در پاسخ به این سوال که سورپرایز کی‌روش برای دیدار با اسپانیا چیست گفت: کی‌روش همیشه سعی می‌کند کارهایش را تا آخرین لحظه پیش ببرد. او کارهایش را طبق استراتژی تیم خودش و تیم حریف دنبال می‌کند. درست است که ما تیم مراکش را بردیم اما تیم مراکش تیم بسیار با کیفیتی است. فکر می‌کنم هنوز گروه مرگ پابرجاست و مراکش هم شانس صعود به مرحله دوم جام جهانی را دارد. با کیفیتی که آن‌ها دارند هم می‌توانند اسپانیا و هم پرتغال را شکست دهند.

رنار سرمربی مراکش پس از شکست مقابل ایران در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که در دام کی‌روش افتادند. دستیار سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا کی‌روش دامی هم برای سرمربی اسپانیا پهن کرده است گفت: با  تمام احترامی که برای همه مربیان دارم من فقط می‌توانم درباره تیم خودمان صحبت کنم. ما قطعا برای هر بازی برنامه داریم. ما تیم‌ها را تجزیه و تحلیل کامل می‌کنیم. مهم این است که بازیکنان ما ۹۰ دقیقه با تمرکز کامل کار کنند. همانند نمایشی هم که مقابل مراکش داشتیم.

آقاجانیان درباره  درگیری که در اواخر بازی با مراکش با دستیار سرمربی حریف پیدا کرد توضیح داد: خطایی  که در داخل بازی انجام شد، باعث شد واکنش نشان دهیم که این در فوتبال طبیعی است اما چیزی که مهم است همدلی تیم است که نیمکت بازیکنان و حتی علی قلی زاده که بازیکن مهمان ماست، با هم همدل هستند. شما دیدید که بعد از گل، قلی زاده چقدر خوشحالی می‌کرد. این همدلی است که تیم ملی را تا اینجا رسانده و مردم مطمئن باشند بازیکنان برای هدف‌شان می‌جنگند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار