کد خبر: 912831
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا مالزی

چهار رکابزن سرعتی و نیمه استقامتی ایران پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی به دو کاپ ژاپن اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری، چهار رکابزن ایران قرار است برای آمادگی تا بازی های آسیایی در دو کاپ ژاپن شرکت کنند. در بخش سرعت چون رقابت ماده تیم اسپرینت برگزار نمی شود، محمد دانشور و احسان خادمی به مسابقات اعزام می شوند تا در اسپرینت و کایرین رقابت کنند.

در بخش نیمه استقامت و ماده اومنیوم هم محمد گنج خانلو و محمد رجبلو در کاپ ژاپن شرکت می کنند. یکی از این دو رکابزن در بازی های آسیایی در ماده اومنیوم به رقابت می پردازند.

از آنجا که امتیاز کاپ ژاپن برای سهمیه المپیک هم محاسبه می شود، دانشور و گنج خانلو در قالب تیم پیشگامان و رجبلو و خادمی در قالب تیم ملی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

درحالی که این چهار رکابزن در کاپ ژاپن هستند، بقیه نفرات تیم ملی سرعت به مالزی می روند تا اردوی خود را در این کشور آغاز کنند و با پایان کاپ ژاپن، این چهار رکابزن هم به تیم ملی در مالزی اضافه می شوند.

با توجه به اینکه رکابزنان قرار است در خلال این اردو در مسابقات مختلف شرکت کنند، فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال این است که اگر کمیته ملی المپیک موافقت کند، رکابزنان پس از مسابقات کره جنوبی از همان جا راهی جاکارتا شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار