کد خبر: 912793
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح‌های استعدادیابی ورزشی در مدارس چهارمحال و بختیاری خبر داد.

رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح‌های استعدادیابی ورزشی در مدارس چهارمحال و بختیاری خبر داد. ایرج فاضلیان گفت: هیئت‌های ورزشی می‌توانند از ظرفیت مدارس برای شناسایی استعداد‌های ورزشی بهره‌گیری کنند.
وی افزود: تفاهمنامه‌ای با اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برای همکاری با هیئت‌های ورزشی در راستای اجرای طرح‌های استعدادیابی ورزشی منعقد شده است.
رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هیئت‌های ورزشی می‌توانند با هماهنگی با معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش در مدارس، طرح‌های شناسایی استعداد‌های ورزشی را اجرا کنند و دانش‌آموزان مستعد در رشته‌های مختلف ورزشی را شناسایی و جذب کنند.
طرح‌های استعدادیابی ورزشی در مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح‌های استعدادیابی نقش مهمی در جذب ورزشکار مستعد در رشته‌های ورزشی مختلف دارد و زمینه‌ساز ارتقای ورزش استان است.
فاضلیان افزود: در استان چهارمحال و بختیاری پایگاه استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وجود دارد که نقش مهمی در شناسایی ورزشکاران با استعداد در سطح استان دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار