کد خبر: 912791
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
لیونل مسی

ستارگان فوتبال پرتغال و آرژانتین تمام ضربه‌های‌شان برابر ایسلند بی‌نتیجه بوده است و هیچ یک نتوانستند از دیوار وایکینگ‌ها عبور کنند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایسلند نخستین تجربه‌اش را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تساوی برابر آرژانتین شروع و همه را شگفت زده کرد. ‌وایکینگ‌ها برابر تیم‌ ‌لیونل مسی به تساوی یک بر یک دست یافتند.

ایسلندی‌ها یک دیوار دفاعی مستحکم برابر حریفان‌شان دارند و به‌خصوص مقابل بازیکنان سطح بالا مسنجم‌تر بازی می‌کردند. کریستیانو رونالدو و لیونل مسی برابر این تیم نتوانستند کاری انجام دهند، بزرگ‌ترین بازیکنان دهه آخر جهان فوتبال نتوانستند در آخرین بازی‌شان مقابل این تیم گلزنی کنند.

بر اساس آمار ریان اوهانلون همه چیز از یورو ۲۰۱۶ فرانسه آغاز شد، زمانی که کریستیانو رونالدو شانس خود را مقابل ایسلندی‌ها در نخستین بازی پرتغال در گروه F امتحان کرد. پرتغال در مجموع ۲۶ ضربه به سمت دروازه‌ ایسلند زد که تنها ضربه نانی به گل تبدیل شد. در این میان رونالدو ۱۰ شوت به سمت دروازه‌ وایکینگ‌ها زد که هیچ یک از خط دروازه‌ عبور نکرد.

از طرفی مسی دیروز تجربه مشابهی مانند مهاجم پرتغالی داشت. با وجود گلزنی سرخیو آگوئرو، ایسلند توانست بازی را به تساوی برساند و دیگر اجازه گلزنی به شاگردان خورخه سامپائولی ندهد. آلبی سلسته تیم برتر بود اما نتوانست دوباره به گل برسد حتی پنالتی‌  که داور به نفع آن‌ها اعلام کرد مسی آن را از دست داد. ستاره آرژانتینی در مجموع یازده ضربه به سمت دروازه‌ زد که هیچ یک از خط دروازه‌ عبور نکرد.

دارندگان ۱۰ توپ طلا اخیر فرانس فوتبال برابر دیوار ایسلندی‌ها هیچ کاری نتوانستند انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار