کد خبر: 912749
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
جودو

جودو ایران در حالی با ۵ جودوکار راهی بازی آسیایی خواهد شد که بر اساس اعلام دبیرکل کمیته ملی المپیک این سهمیه تغییر نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته ملی المپیک برای جودو ایران ۵ سهمیه حضور در بازی‌های آسیایی در نظر گرفته است که از این تعداد سه جودوکار در بخش مردان و دو جودوکار در بخش بانوان اعزام خواهند شد. 

در بخش بانوان که با حضور دنیا آقایی و فاطمه برمکی در اردوی مشترک توکیو، تکلیف مشخص است و اعزام این دو جودوکار تقریبا قطعی است. در بخش مردان نیز محمد محمدی بریمانلو، سعید ملایی و جواد محجوب در لیست اعزام قرار داشتند که آسیب دیدگی بریمانلو معادلات را برهم زد. 

این جودوکار جوان و آتیه کشورمان که در یکسال گذشته عملکرد نسبتا خوبی در مسابقات مختلف داشته، در صورتی که بتواند مشکل آسیب دیدگی خود را رفع کند، شانس اول اعزام در وزن ۷۳- کیلوگرم است و در غیر اینصورت از بین علیرضا خجسته و وحید نوری یک نفر به جمع ملایی و محجوب اضافه خواهد شد. 

رئیس سازمان تیم های ملی هفته گذشته اعلام کرده بود که جودو با ۵ جودوکار عازم جاکارتا خواهد شد. ولی شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در گفتگو با رسانه ها و تاکید بر اینکه فقط بوکس و ژیماستیک افزایش سهمیه خواهند داشت، خط بطلانی کشید بر گمانه زنی های اعزام جودوکاران بیشتر به این بازیها!

یکی از وعده های محمد درخشان تشکیل یک تیم ملی منسجم برای موفقیت در مسابقات مختلف بود که متاسفانه باوجود گذشت نزدیک به دوسال از دوره دوم مسئولیت وی در جودو، نه تنها این وعده محقق نشده که جودوکاران ما هر چه بیشتر در مسابقات مختلف شرکت می کنند، نتایج ضعیف تری می گیرند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار