کد خبر: 912745
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
بسکتبال

وحید دلیرزهان به خاطر مصدومیت از همراهی تیم ملی بسکتبال در اردوی صربستان بازماند اما هنوز مشخص نیست آسیب‎دیدگی وی چقدر جدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجشنبه گذشته و در آستانه اعزام تیم ملی بسکتبال به اردوی صربستان، وحید دلیرزهان در جریان تمرینات از ناحیه زنوی پای چپ دچار آسیب دیدگی شد

دلیرزهان در فهرست ۱۳ نفره تیم اعزامی به صربستان قرار داشت اما شدت مصدومیت وی به حدی جدی بود که مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی به ناچار نام وی را از این فهرست حذف کرد تا این بازیکن در تهران بماند و پیگیر وضعیت آسیب دیدگی اش شود.

البته هنوز مشخص نیست که شدتِ آسیب دیدگی وحید دلیرزهان چقدر است و این بازیکن منعی برای  رویدادهای پیش رو و از جمله پنجره سوم رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ خواهد داشت یا خیر؟

این بازیکن امروز شنبه با حضور در محل فدراسیون اقدامات لازم برای گرفتن MRI از زانوی آسیب دیده اش را انجام داد تا بعد از آزمایش مشخص شود وضعیت اش برای ادامه تمرینات و رقابت ها به چه صورت خواهد بود؟

تیم ملی بسکتبال که برای پنجره سوم رقابت های انتخابی جهان و بازی های آسیایی آماده می شود، روز گذشته عازم صربستان شد تا طی یک اردوی ۱۰ روزه در بلگراد برگزارکننده دو دیدار دوستانه با تیم ملی و سه دیدار با تیم های باشگاهی این کشور باشد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار