کد خبر: 912734
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

خبرگزاری فارس: مطهری: تیم ملی با یک استراتژی مناسب مقابل مراکش پیروز شد/ باید ببینیم برنامه کی‌روش برای بازی با اسپانیا چیست

مربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ملی با استراتژی خوبی مقابل مراکش برنده شد اما باید ببینیم تاکتیک کی‌روش برای بازی با اسپانیا چه خواهد بود.

حمید مطهری در گفت‌وگو با فارس در خصوص آغاز تمرینات تیم پیکان گفت: ما تمرینات خودمان را از روز ۲۲ خرداد در تهران آغاز کردیم و ۲ تیرماه برای برپایی یک اردوی ۶ روزه به کردان کرج خواهیم رفت و بعد از آن بر می‌گردیم و تمریناتمان را در تهران ادامه خواهیم داد.

وی درباره شروع زودهنگام تمرینات هم تصریح کردبه هر حال درست است که تمریناتمان را زود آغاز کردیم اما کامل نیستیم و با ۱۲ نفر کار را شروع کردیم. به هر حال ما همیشه مشکلات و ضعف‌هایمان را با تمرین زیاد برطرف می‌کنیم و شاید دلیل موفقیت‌های ما هم همین باشد.

مربی تیم پیکان در پاسخ به این سوال که دورنمای شما از پیکان فصل آینده چیست، اظهار داشت: ما در این ۲ سال تیمی قابل احترام متشکل از مجموعه باشگاه، مدیریت، کادر فنی و بازیکن ساختیم اما خیلی راحت تیم‌های دیگر بازیکنان ما را می‌برند البته در فوتبال حرفه‌ای همین است اما ما به جای اینکه چند بازیکن به تیم‌مان اضافه کنیم ناگهان با این مسئله مواجه می‌شویم که ۴-۵ بازیکن ما جدا می‌شوند و این مسئله کار ما را سخت کرده است. به هر حال توقعات باید براساس بضاعت فنی و مالی باشد اما ما زحمت خودمان را می‌کشیم. 

بازیکن اسبق فوتبال ایران در خصوص پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه افزود: به هر حال تیم‌های متوسط به دنبال دفاع فشرده و استفاده از ضد حمله و حملات سریع هستند تا بتاوانند نقاط قوت تیم حریف را خنثی کنند و دیدیم که تیم ملی در جام جهانی همین کار را کرد و کی‌روش با استفاده از بضاعتش این کار را به خوبی انجام داد و به نظر من هم استراتژی مناسبی بود. ما روی دفاع فشرده، استفاده از ضد حملات و انجام حمله‌های سریع کار کردیم و روی ضربات ایستگاهی برنامه داشتیم شاید اگر بازیکنان در ضربات ایستگاهی تنوع بیشتری داشتند حتی می‌توانستیم زودتر به گل برسیم اما در نهایت این برد یک برد فوق‌العاده بود و برای همه مردم، اهالی فوتبال و حتی رسانه‌ها یک اتفاق عالی بود. از طرف دیگر هم دیدیم که مردم در این شرایط سخت با برد تیم ملی شاد شدند. 

وی در پاسخ به این سوال که با استفاده از این استراتژی می‌توانیم مقابل اسپانیا و پرتغال هم نتیجه بگیریم، افزود: ببینید هر بازی تعریف خاص خودش را دارد و استراتژی خودش را می‌طلبد. باید دید برای بازی با اسپانیا، کادر فنی چه برنامه‌ای خواهد داشت شاید در بازی بعد در خط حمله قوی‌تر باشیم. اینها مسائلی است که در حیطه اختیارات کادر فنی و شخص کارلوس کی‌روش است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار