کد خبر: 912720
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در مراسمی اولین بیگ جامپ (پرش بزرگ) استان اردبیل در منطقه نمونه گردشگری خیاو تا گردولی شهرستان مشگین‌شهر راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، نادر فلاحی در مراسم افتتاحیه اظهار کرد: این طرح با سرمایه گذاری 10 میلیارد ریالی سرمایه گذار بخش خصوصی عملیاتی شده و آماده استفاده گردشگران و مسافران تابستانی است.

وی افزود: محل ارائه غذاهای محلی نیز در این منطقه نمونه راه اندازی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اظهار کرد: در مراحل بعدی اجرای پارک آبی نیز برنامه ریزی شده و مطابق قول مساعد سرمایه گذار تا یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

فلاحی گفت: حضور سرمایه گذاران در توسعه گردشگری استان فرصت مغتنمی است و باید از فعالیت سرمایه گذاران حمایت شود.

وی با بیان اینکه صدور موافقت اصولی طرح‌های سرمایه گذاری گردشگری به یک هفته کاهش یافته، ادامه داد: علاوه بر این مطالعات جامعی در زمینه سایت‌های گردشگری در دست اقدام است تا بتوان به واسطه آن فرصت‌های اولویت‌دار سرمایه گذاری را معرفی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: شهرستان مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل با داشتن قابلیت‌های متعدد گردشگری از جمله آب های گرم معدنی ، کوهستان سبلان ، جنگل های بکر ارسباران و آثار متعدد باستانی و تاریخی توانسته نظر تعداد زیادی از سرمایه گذاران را به خود جلب کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر