کد خبر: 912717
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که در مناطق عشایری و روستایی استان وجود دارد توانمندسازی این قشر در تدوین سند آمایش استان در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، داود شایقی در جلسه بررسی جذب اعتبارات استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به تمدید زمان جذب اعتبارات سال 96 با مصوبه مجلس انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی مختلف استان در زمینه جذب این اعتبارات و اجرای پروژه‌های هدف در سطح استان تا پایان شهریوماه امسال اقدام کنند.

وی تصریح کرد: براساس بخشنامه ابلاغی در زمینه جذب اعتبارات سال 96 تا پایان شهریورماه امسال انتظار می‌رود در راستای توسعه و عمران هر چه بیشتر در سطح استان پیگیری‌های لازم از سوی مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای جذب حداکثری اعتبارات انجام شده و این امر زمینه‌ساز پیشرفت و تکمیل پروژه‌های توسعه استان شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از تدوین سند آمایش استان اردبیل تا پایان امسال خبر داد و گفت: تدوین سند آمایش استان‌ و سند توسعه 10 شهرستان استان اردبیل براساس برنامه ششم توسعه در اولویت بوده که انتظار می‌رود در این زمینه فرمانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

شایقی با بیان اینکه تدوین این سند در مرحله تکمیل و نهایی شدن است، افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که در مناطق عشایری و روستایی استان وجود دارد توانمندسازی این قشر در تدوین سند آمایش استان در اولویت قرار گرفته و در این زمینه تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی‌های مناسب زمینه برای تحقق این مهم را فراهم کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل عشایر و روستاییان را قشر تلاشگر و تولیدکننده استان دانست و بیان کرد: با توجه به این مهم توانمندسازی این قشر محور اصلی و اساسی توسعه استان اردبیل به شمار می‌رود و باید در این زمینه برنامه‌های ویژه‌ای اجرایی و عملیاتی شود تا بتوانیم از این طریق توسعه و آبادانی هر چه بیشتر را در استان فراهم آوریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر