کد خبر: 912706
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و مراکش

بازیکن پیشین استقلال گفت: امیدوارم برد تیم ملی مقابل مراکش باعث غرور ما نشود و همچنین دو بازیکن مصدوم ایران به بازی با اسپانیا برسند.

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی تیم ملی ایران برابر مراکش اظهار داشت: در ابتدای بازی خوب نبودیم و نتوانستیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. ترس از حضور در جام‌جهانی باعث شد تا بازیکنان ما شرایط خوبی نداشته باشند و دقایق ابتدایی کاملاً بازی را از دست داده و حتی اگر شانس با ما یار نبود، حریف به گل هم دست پیدا می‌کرد؛ اما رفته‌رفته بازیکنان ما به شرایط ایده‌آل خود رسیدند و توانستند تا حدودی از فشار مراکش بیرون بیایند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم صحبت‌های کی‌روش کاملاً برای بازیکنان ما تأثیرگذار بود؛ چند موقعیت خطرناک را به راحتی از دست دادیم، بخصوص ضربه آزمون که متأسفانه دروازه‌بان مراکش آن را دفع کرد. البته مراکش هم چند موقعیت خوب داشت که دفاع تیم ایران اجازه گلزنی به حریف را نداد.

عالمی افزود: در ثانیه‌های پایانی توانستیم با اشتباه مدافع حریف به پیروزی دست پیدا کرده و سه امتیاز شیرین را کسب کنیم، اما امیدوارم این پیروزی باعث غرور بازیکنان ما نشده و با تمرینات خوبی که از فردا برگزار خواهند کرد، خود را آماده دیدار برابر اسپانیا کنند.

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که بهترین بازیکن ایران در زمین چه کسی بود؟ گفت: به اعتقاد من ابتدا ابراهیمی و سپس روزبه چشمی عملکرد بسیار خوبی مقابل حریف داشتند؛ البته دیگر بازیکنان ما هم با جان و دل بازی کرده و تمام توانشان را برای موفقیت تیم ملی به کار بستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک بازی حساس برابر اسپانیا را روز سی‌ام خرداد ماه پیش‌رو خواهیم داشت و امیدوارم مصدومان ما که اتفاقاً مقابل مراکش بسیار عالی هم بودند، به این دیدار برسند تا بتوانیم یک بازی خوب و قابل قبول را مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان انجام دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار