کد خبر: 912674
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اجرای موسیقی در رستوران‌ها با توجه به صدور مجوزهای لازم براساس آیین‌نامه اماکن عمومی و اصلاحیه‌های بعدی و مسوولیت‌های مترتب بر وزارت فرهنگ و میراث فرهنگی با همکاری همه دستگاه‌ها مخصوصاً نیروی انتظامی در سطح استان اجرایی می‌شود.

رحیم شهرتی‌فر در نشست هماهنگی اجرای آیین‌نامه‌ها و شیوه‌های مصوب در خصوص اجرای فعالیت‌های هنری و صحنه‌ای در هتل‌ها و رستوران‌های سنتی با بیان اینکه برای همه دستگاه‌ها فصل‌الخطاب ضابطه‌ها و قوانین هستند، اظهار داشت: با توجه به این موضوع تکلیف همه توجه به آیین‌نامه‌ها و قوانین است.

وی افزود: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مکلف است براساس آیین‌نامه ابلاغی در چارچوب آیین‌نامه اماکن عمومی مجوزهای لازم را برای همه اماکن حائز شرایط صادر کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: این موضوع با توجه به صدور مجوزهای لازم براساس آیین‌نامه اماکن عمومی و اصلاحیه‌های بعدی و مسوولیت‌های مترتب بر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی و با همکاری همه دستگاه‌ها مخصوصاً نیروی انتظامی در سطح استان اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تخلف، براساس همان آیین‌نامه که مصادیق آن در ماده 21 قانون اماکن عمومی و قانون مقررات عمومی اقدام خواهد شد.

شهرتی‌فر در خصوص موضوع پخش مسابقات فوتبال در سالن‌های سینما بیان کرد: در رابطه با این موضوع، براساس مصوبه شورای عالی اکران، اقدامات لازم باید اجرا شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر