کد خبر: 912648
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مردي كه متهم است دو ماه قبل هم‌خانه‌اش در جنوب تهران را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌است، بازداشت شد و به جرمش اعتراف كرد. متهم اقرار كرد پس از ارتكاب قتل در رستوران كارگري مي‌كرد كه بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار ما، 29 فروردين‌ماه امسال بود كه ساكنان ساختماني در خيابان رجايي در منطقه 13‌آبان به مأموران پليس خبر دادند كه از خانه همسايه‌شان بوي تعفن به مشام مي‌رسد. لحظاتي بعد بود كه تيمي از مأموران كلانتري‌168 سيزده‌آبان در محل حاضر شدند. محل كشف جسد واحد هشتم ساختمان سه‌طبقه مسكوني بود. جسد هم متعلق به مردي 51‌ساله بود كه با اصابت ضربات چاقو به قفسه سينه‌اش به قتل رسيده بود. بعد از تأييد خبر بود كه بازپرس ويژه قتل به همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران در محل حاضر شدند. ساكنان ساختمان در جريان اولين تحقيقات به تيم جنايي گفتند كه مقتول صاحب يك بنگاه املاك بود كه به تنهايي در اين آپارتمان زندگي مي‌كرد. خانواده وي هم به پليس گفتند كه او با هيچ كس اختلاف مالي يا اختلاف ديگر نداشت.
بعد از انتقال جسد به پزشكي قانوني كارآگاهان اداره دهم پليس‌آگاهي در بررسي محل جرم دست نوشته‌اي پيدا كردند كه مقتول يك هفته قبل از قتل براي خودش همخانه‌اي گرفته بود. وقتي در اين باره از خانواده مقتول و همسايه‌ها تحقيق شد آنها گفتند كه از ماجرا خبر ندارند و متوجه رفت و آمد هيچ‌كس هم به خانه ‌او نشده‌اند.
براساس اطلاعاتي كه در دست نوشته پيدا شده همخانه مقتول مردي 25‌ساله به نام مهرداد.‌الف بود، بنابراين تحقيقات براي بازداشت وي به جريان افتاد و تا اينكه كارآگاهان 23‌خردادماه مخفيگاه وي را در حوالي ميدان رسالت شناسايي و او را در خانه يكي از بستگان پدرش بازداشت كردند.
مهرداد در اولين بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و در شرح ماجرا گفت: من از مدتي قبل به دنبال كار و خانه بودم تا اينكه روز حادثه براي يافتن جايي براي زندگي قدم به داخل بنگاه مقتول گذاشتم و درباره شرايطم با او حرف زدم. او گفت كه موردي براي اجاره ندارد براي همين بنگاه را ترك كردم تا اينكه ساعتي بعد تماس گرفت و خواست به بنگاهش بروم. وقتي رفتم به من پيشنهاد داد تا در بنگاه او مشغول كار شوم. او گفت كه به تنهايي زندگي مي‌كند و مي‌توانم شب‌ها براي خواب به خانه او بروم كه قبول كردم. بعد از آن توافقمان با يك‌ميليون و 500‌هزارتومان به عنوان وديعه و ماهانه 100 هزار تومان را مكتوب كرديم.
پس از تنظيم قرار داد همان شب به خانه مقتول رفتم و درباره شرايط كار در بنگاه حرف زدم و شب را همان جا خوابيدم. متهم درباره نحوه قتل هم توضيح داد: حدود ساعت 06:30‌صبح روز 23 فروردين‌ماه بود كه مقتول را بالاي سرم ديدم. او بدون هيچ مقدمه‌اي از من خواست كه وسايلم را جمع كرده و خانه‌اش را ترك كنم. او تهديدكرد كه اگر اين كار را نكنم با پليس تماس مي‌گيرد. من بلند شدم و خواستم تا پولم را بدهد تا از خانه‌اش بروم، اما مدعي شد كه پولي از من نگرفته است. من از او خواهش كردم تا پولم را بدهد و سپس سر اين موضوع با هم مشاجره كرديم. او چند سيلي به من زد و به اتاقش رفت و گفت مي‌خواهد بخوابد و اگر بيدار شد من نبايد در خانه‌اش باشم. من كه از رفتار او خيلي ناراحت شده بودم قدم به آشپزخانه گذاشتم و چاقويي برداشتم و به اتاقش رفتم. خواستم او را بترسانم تا پولم را بدهد اما او درگير شد و شروع به فحاشي كرد. من هم با چاقو چند ضربه به طرفش پرتاب كردم كه روي زمين افتاد. من هم از ترس خانه را ترك كردم. چاقو را داخل جوي آب انداختم و از محل دور شدم. متهم ادامه داد: در اين مدت به عنوان كارگر رستوران يا پيك موتوري كار مي‌كردم و شب‌ها را هم براي استراحت به خانه يكي از دوستان پدرم مي‌رفتم تا اينكه بازداشت شدم.
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف متهم به ارتكاب جنايت، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس شعبه پنجم دادسراي عمومي و انقلاب شهرري صادر شد و تحقيقات بيشتر از متهم در اداره دهم پليس آگاهي تهران جريان دارد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دکتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
احتمالا بنگاه دار پدوفیلیا داشته و با خواسته اش موافقت نشده یا دو طرف به تفاهم ترسیدند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار