کد خبر: 912475
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
محمد عبدالسلام:
سخنگوی جنبش انصارالله یمن با اشاره به بن بست ائتلاف سعودی در نبرد ساحل غربی این کشور، از حضور کشتی های جنگی سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلیس در سواحل یمن خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از روسیاالیوم، محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله گفت: مارتین گریفتس نماینده سازمان ملل در امور یمن تاکنون کار خاصی انجام نداده و وی سرپوشی برای ادامه جنگ است و نقش آن با نفر قبلی اش تفاوتی ندارد.

وی قبل از سفر روز شنبه گریفتس به صنعا بیان کرد: اگر گریفتس می خواهد که مسیر اسماعیل ولد الشیخ نماینده قبلی سازمان ملل در امور یمن را بپیماید، سفر وی و نقشش محکوم به شکست است.

عبدالسلام اخبار مطرح شده مبنی بر مطالبات یا فشارها را نادرست و غیرقابل بررسی دانست.

درباره جنگ با ائتلاف تحت سرکردگی سعودی در غرب این کشور نیز گفت: دشمن در نبرد ساحل غربی و جنگ ضد یمن به بن بست رسیده و جایگاه بین المللی اش در معرض نابودی است و به اهداف خود نرسیده است. دشمن به جنگ روانی و رسانه ای در نبرد ساحل روی آورده است.

وی تاکید کرد: نبرد ساحل نبردی آمریکایی-انگلیسی است و ائتلاف عربی به تنهایی قادر به انجام آن نیست. ناوهای آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی در سواحل یمن برای حمله هستند. شرایط و ماهیت نبرد ساحل غربی  با نبرد جنوب متفاوت است. مسئولیت اوضاع انسانی با ائتلاف است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار