کد خبر: 912460
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
امام جمعه ارومیه:
امام جمعه ارومیه با بیان اینکه دستورات رهبری لازم الاجراست، گفت: نوک پیکان هجمه دشمنان ولی فقیه و رهبری است، برای حفظ کشور از دشمنان و احتزاز پرچم اسلامی در جهان، باید از رهبری تبعیت کنیم، چراکه لازمه پیروزی نهایی حمایت و اطاعت از دستورات رهبری است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز عید فطر ارومیه با اشاره به اینکه باید مسئولین و دولت منویات رهبری را اجرا کنند، اظهار کرد: با وجود جنگ روانی ایجاد شده توسط رسانه های غرب، راه پیروزی اجرای فرمایشات رهبری است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و گرانی موجود در جامعه، افزود: بنابه گفته مسئولین با وجود عرضه ارز دولتی برای کنترل بازار، گرانی موجود واقعی نیست، پس مسئولین با حل مشکلات اقتصادی موجود اجازه ندهند مردم دچار فشار اقتصادی شوند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه دشمن هیچ وقت از موفقیت های ایران خرسند نمی شود و تمجید نمی کند، گفت: اگر هجمه دشمن بر حوزه خاصی باشد به معنی موفقیت ان بخش است و با وجود حملات دشمن به کمیته امداد، نشان می دهد این نهاد در عمل موفق بوده است.

وی با تاکید بر اینکه اعمال مستحبی رمضان را در ماههای بعد هم ادامه دهیم گفت: تلاوت قرآن را تعطیل نکنیم قرآن کتاب ارزشمندی است که تلاوت این کتاب اثرات فراوانی در زندگی افراد دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت نماز صبح و برکات آن ادامه داد: نمازهای صبح در مساجد شهر برپاست و مردم برای برپایی نماز صبح در مساجد حاضر شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر