کد خبر: 912440
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵
واکنش کاربران فضای مجازی به باخت عربستان:
پس از دیدار عربستان و روسیه در بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ که با برتری مقتدرانه روس‌ها در برابر سعودی‌ها و تحقیر عربستان با نتیجه ۵ بر صفر به اتمام رسید، کاربران فضای مجازی در صفحات و کانال‌های خود واکنش‌های خود را به این رویداد به ثبت رساندند. در ادامه بخشی از این واکنش‌ها آمده است:

به گزارش جوان آنلاین، پس از دیدار عربستان و روسیه در بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ که با برتری مقتدرانه روس‌ها در برابر سعودی‌ها و تحقیر سعودی‌ها با دریافت ۵ گل از حریف خود در ورزشگاه سن پترزبورگ به پایان رسید، کاربران فضای مجازی در صفحات و کانال‌های خود واکنش‌های خود را به این رویداد به ثبت رساندند. در ادامه بخشی از این واکنش‌ها آمده است:

کاربری با نام Mohammad نوشت: این باخت چیزی از ارزش‌های تروریست‌های تکفیری کم نمیکنه!

چطوری سعودی؟!

سید محمد صدرالساداتی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار فیلم آخرین گل روسیه به عربستان نوشت: ماه مبارکی که برای عربستان تلخ تموم شد! خمسه...خمسه.

کاربری با نام فاق بلند در توئیتر خود نوشت: بعد بازی بازیکنای عربستان میرن تو رختکن میبینن یه سینی خرما اونجاست و عبدالباسط داره پخش میشه!

کاربری با عنوان دانوش بی‌اعصاب با توجه به هم زمانی این باخت با فرا رسیدن عید فطر نوشت: عید فطر در عربستان به عزای عمومی تبدیل شد.

چطوری سعودی؟!

کانال تلگرامی کاف نوشت: عربستان یجوری داره میبازه که ولیعهد باید مشروب و بار هم آزاد کنه ملت شورش نکنن!

مرتضی قربانی در توئیتر خود با طعنه به کسانی که خود را برانداز می‌نامند در حالی که از آل سعود پول می‌گیرند، نوشت: ‏براندازا تا یه هفته حرف از پول نزنین که رئیس 5 تا خورده اعصاب نداره!

کاربری با عنوان Martyr.darabpour نیز نوشت: هیچی نزدن،5 تا خوردن! اگه یکی بزنن قطعا 10 تا میخورن.

کاربر چنگیزخان با انتشار عکسی از حضور بن سلمان و پوتین در این بازی، خطاب به بن سلمان نوشت: بعد از این هرگز خنده را به مدت طولانی نخواهی دید!

چطوری سعودی؟!

کاربر Nodeception نیز در واکنش به این باخت خفت بار نوشت: بن سلمان:الو،بابا ترامپ! میشه امشب روسیه رو بمب بارون کنی!

کاربر آسمان نیز با اشاره به یکی از سکانس‌های تبلیغاتی فیلم "به وقت شام" نوشت: چطوری سعودی؟!

کابری با نام سپهوند نیز در حساب توئیتر خود نوشت: لذتی که در باخت عربستان هست در برد ایران نیست.باخت خفت بار بر داعشیان مبارک!

ویکتور نیز در توئیتر خود نوشت: خدایا هیچ وقت منو تو زندگی مث بن سلمان خراب نکن! بری مراسم افتتاحیه تیمت 5 تا بخوره؟؟

چطوری سعودی؟!

همچنین خبرها حکایت از آن دارد پس از این باخت تحقیر آمیز آن هم در افتتاحیه جام جهانی و از تیم روسیه که چندان تیم پر قدرتی نیست، وزیر ورزش عربستان راهی بیمارستان شده است!

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار