کد خبر: 912391
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رئیس‌جمهور در دیدار از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اعلام کرد
رئيس‌جمهوري با بيان اينكه دولت حمايت از عزيزان تحت‌ پوشش كميته امداد امام خميني(ره) و سازمان بهزيستي را وظيفه انساني، اسلامي و قانوني قلمداد مي‌كند، اظهاركرد: سال گذشته ميزان كمك‌ به مددجويان را سه برابر افزايش داديم؛ دولت اين اراده و توانمندي را دارد و بايد اين مسير را ادامه دهد.

 حسن روحاني شامگاه سه‌شنبه در ديدار صميمي با مددجويان بهزيستي و كميته امداد امام خميني(ره) گفت: امروز بايد سازمان‌ها و نهادهاي حمايت‌كننده، دولت و خيران دست‌به‌دست هم بدهيم و فضايي را در جامعه ايجاد كنيم كه فرزندان اين جامعه نسبت به آينده خود اميدوارتر باشند.
روحاني تصريح كرد: بسيار خوشحال‌كننده است كه در جمع فرزندان تحت پوشش، عده‌اي از نخبگان و فرهيختگان جامعه هستند و اين نشان‌دهنده آن است كه استعداد لازم براي رشد و شكوفايي اين عزيزان وجود دارد و بايد بتوانيم از اين فرصت به خوبي بهره‌برداري كنيم.
وي افزود: فرزندان تحت پوشش كميته امداد و بهزيستي كه توانسته‌اند در رشته‌هاي مختلف نخبه و سرآمد باشند بهترين افرادي هستند كه مي‌توانند براي آينده عزيزان حاضر در اين دو نهاد مفيد باشند و رشد و تعالي آنها را به بهترين شكل رقم بزنند؛ چراكه مي‌دانند چگونه نيازهاي عاطفي و معنوي اين عزيزان را برطرف كنند.
روحاني تصريح كرد: بايد افراد نيازمند را به نقطه توانمندي برسانيم و بهترين شيوه را براي پيمودن اين مسير انتخاب كنيم و يكي از اهداف بزرگ دولت يازدهم و دوازدهم اين بود كه از بچه‌هايي كه نيازمند هستند، بهترين مددكاري به عمل آيد و فقرمطلق در جامعه ريشه‌كن شود و اينكه دولت در سال گذشته ميزان كمك‌ به اين عزيزان را سه برابر افزايش داد به اين معناست كه دولت اين اراده و توانمندي را دارد و بايد اين مسير را ادامه دهيم؛ دولت همه توان خود را در اين راستا خواهد گذاشت.
رئيس‌جمهوري خدمات اجتماعي و هماهنگي بين نهادهايي كه اين مسئوليت را برعهده دارند، بسيار حائز اهميت توصيف كرد و گفت: امروز خوشبختانه دو نهاد سازمان بهزيستي و كميته امداد همديگر را براي تحقق اهداف كمك و ياري مي‌كنند.
دكتر روحاني افزود: اينكه هر سال عده‌اي از نيازمندان توانمند مي‌شوند، افتخار بزرگي براي كميته امداد، سازمان بهزيستي و دولت است.
در ابتداي اين ديدار هم رئيس كميته امداد امام خميني(ره) در سخناني با تأكيد بر اينكه امروز همكاري بسيار خوب و صميمانه‌اي بين كميته امداد، بهزيستي و دولت حاكم است، اظهار داشت: امروز نمي‌توانيم هيچ‌گونه گلايه‌اي داشته باشيم؛ چراكه همكاري‌ها در سطح بسيار عالي و صميمانه جريان دارد.
پرويز فتاح خاطر نشان كرد: درآمدهاي مردمي كميته امداد 30 درصد افزايش يافته و اين به معناي اعتماد و همراهي مردم با كميته امداد امام است و ما در كميته امداد اصل خودكفايي و حفظ عزت خانواده‌ها را مورد توجه جدي قرار مي‌دهيم و خود را امانتدار مردم مي‌دانيم و انفاقات مردم را در همين جهت هزينه مي‌كنيم.
رئيس‌جمهور در پايان اين مراسم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، روزه خود را در كنار ايتام و فرزندان تحت‌پوشش كميته امداد امام خميني(ره) و سازمان بهزيستي افطار كرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار