کد خبر: 912383
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
هفته ‌چهارم ليگ ملت‌هاي واليبال فردا آغاز مي‌شود
لهستان اولين حريف تيم ملي واليبال ايران در هفته چهارم ليگ ملت‌هاست. هفته چهارم اين رقابت‌ها فردا آغاز مي‌شود و بلندقامتان کشورمان بامداد شنبه (03:00) به مصاف تيم دوم جدول رده‌بندي مي‌روند.
شيوا نوروزي

 ملي‌پوشان ايران پس از پشت سر گذاشتن 9 ديدار به شيکاگو رفته‌اند تا در اين هفته به ترتيب به مصاف لهستان، صربستان و امريکا بروند.
اميد در سرزمين يانکي‌ها
تيم ملي واليبال با هدايت ايگور کولاکوويچ فعلاً در رده يازدهم جدول ليگ ملت‌ها قرار دارد و سه بازي سخت ديگر نيز پيش‌روي اين تيم است. واليباليست‌هاي ايران تنها در سه بازي گذشته خود طعم پيروزي را چشيده‌اند و در حال حاضر اميد زيادي به صعود به مرحله نهايي ندارند. با اين حال توجه زياد سرمربي به جوانان و فرصت دادن به آنها انگيزه تيم را بالا برده است. مصدوميت ميرزاجانپور و دور ماندن از رقابت‌ها تنها خبر ناراحت‌کننده اردوي ايران است. بلندقامتان تمرينات خود در شهر شيکاگو را با جديت پشت سر گذاشته‌اند و آماده رويارويي با لهستان قدرتمند هستند. لهستاني‌ها صدرنشيني ليگ ملت‌ها را در اختيار دارند و تا اينجا تنها يک‌بار شکست خورده‌اند. علاوه بر اين، حريف اول ايران در امريکا سوداي قهرماني در اين رقابت‌ها را در سر دارد و بدون شک تيم کولاکوويچ را به چالش مي‌کشد. استراليا، چين و آرژانتين سه تيمي هستند که تيم ايران موفق به شکست آنها شده است. آلمان نيز تنها تيمي است که موفق شده يک شکست به لهستاني‌ها تحميل کند. دومين رقيب‌مان در هفته چهارم تيم صربستان است، تيمي که در سه هفته اخير شش بار پيروز شده و تا رده ششم هم بالا آمده است. ديدار ايران – صربستان شنبه شب (23:30) برگزار مي‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار