کد خبر: 912377
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
سارق معتاد كه متهم است با تهديد چاقو از منشي‌مطب‌ها سرقت مي‌كرد بازداشت شد.

سرهنگ فرهاد حيدري، رئيس كلانتري‌103 گاندي در توضيح ماجرا به خبرنگار ما گفت: دو روز قبل از طريق مركز فوريت‌هاي پليس‌110 به مأموران كلانتري خبر رسيد سارق نقابداري در يكي از ساختمان‌هاي پزشكي خيابان گاندي پنهان شده است. لحظاتي بعد تيمي از مأموران كلانتري در محل حاضر شده و متهم را بازداشت كردند. در اولين بررسي‌ها مشخص شد كه متهم در حالي كه ماسك به چهره داشت وارد يكي از مطب‌هاي ساختمان شده و با تهديد چاقو از دو منشي مطب سرقت كرده است. يكي از منشي‌ها گفت: من در حال مرتب كردن پرونده بيماران بودم كه ناگهان مرد جواني در حالي كه ماسك آلودگي به چهره داشت وارد شد. تصور كردم كه بيمار است، اما با تهديد چاقو از من و همكارم خواست كه هر چه پول نقد داريم به او بدهيم كه از ترس قبول كرديم. او سپس داروهاي ترك اعتياد و داورهاي ديگري را از داخل مطب سرقت كرده و از محل فرار كرد. ما هم به سرعت نگهبان ساختمان را با خبر كرديم. سارق هم وقتي متوجه شد كه نگهبان از ماجرا با خبر شده است در جايي داخل ساختمان پنهان شد كه با حضور پليس دستگير شد.
متهم 32‌ساله در بازجويي‌ها به سرقت اعتراف كرد و گفت: من فوق‌ديپلمه، بيكار و اهل شهرستان هستم و جايي براي زندگي ندارم. مدتي قبل به خاطر اعتياد شديدي كه پيدا كرده بودم راهي تهران شدم، اما چون پولي براي تأمين معاش نداشتم، تصميم گرفتم تا از منشي‌مطب‌هاي پزشكي سرقت كنم براي همين در زمان‌هايي كه منشي‌ها تنها بودند وارد شده و اقدام به سرقت مي‌كردم. متهم در بازجويي‌ها به يك سرقت مشابه اعتراف كرد.
سرهنگ حيدري گفت: در بررسي سوابق متهم مشخص شد كه او از مجرمان سابقه‌دار كه از سوي پايگاه دوم پليس آگاهي تحت تعقيب است كه با تشكيل پرونده راهي پليس آگاهي شد.
سرهنگ حيدري همچنين گفت: در بررسي ساختمان محل سرقت مشخص شد كه محل مجهز به دوربين مداربسته نيست كه احتمالاً متهم با آگاهي از اين موضوع محل را براي ارتكاب جرم انتخاب كرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار