کد خبر: 912256
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
دیدار والیبال تیم های شهرداری تبریز_شهرداری ارومیه

 پس از انصراف بانک سرمایه از تیمداری در والیبال، حضور تیم خاتم اردکان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در جام باشگاه‌های آسیا هم در ابهام قرار دارد.

محسن ملت اردکانی مدیر عامل باشگاه خاتم در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سئوال که انصراف خاتم از حضور در جام باشگاه ها به دلیل عدم حمایت اسپانسر صحت دارد یا خیر؟ گفت: اینگونه نیست. می خواهیم حضور قدرتمندی در جام باشگاه‌ها داشته باشیم و از یار کمکی استفاده کنیم. به همین دلیل به دنبال اسپانسر دیگری هستیم. ان شاءالله مشکل حل می شود.

ملت در خصوص اینکه با این حساب جای نگرانی از حضور خاتم در آسیا وجود ندارد؟ گفت: من پیگیر موضوع هستم، ان شاءالله که نمی گذاریم این اتفاق رخ دهد و مشکل حل می شود.

مدیرعامل باشگاه خاتم درباره زمان قطعی حل مشکلات بیان کرد: ظرف یکی دو روز آینده مشخص می شود. تمام مسئولان شهرستان دست به کار شدند تا مشکل برطرف شود.

او در پایان با اشاره به محمدرضا تابش نماینده مجلس و امیدواری نسبت به کمک های او خاطر نشان کرد: تابش رئیس فراکسیون ورزش مجلس است. نمی شود تیمی از شهر او نتواند در جام باشگاه‌ها حاضر شود! ان شاءالله ایشان هم کمک می کند و مشکل حل می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار