کد خبر: 912255
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

به گزارش ایرنا، «محمود واعظی» امروز چهارشنبه و در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 در سخنانی اظهار داشت: ایران در گروه سختی قرار دارد و باید با اسپانیا و پرتغال که مدعی قهرمانی هستند، دیدار کند.
وی با اشاره به اینکه همه می دانند تیم ایران در گروه دشواری قرار دارد، افزود: امیدوار هستیم تیم ایران بتواند عملکرد شرافتمندانه ای ارائه دهد و توانش را ثابت کند.
این مقام مسئول در مورد دیدار نخست تیم کشورمان برابر مراکش نیز اظهار داشت: امیدوارم با نتیجه یک بر صفر مراکش را شکست دهیم.
واعظی در ادامه از رسانه ها و مردم خواست تا مطالبات از تیم ملی را بالا نبرند و یادآور شد: با این حال اگر تیم ایران به یک تساوی و 2 باخت فکر کند با شکست بزرگی روبرو شده است.
رئیس دفتر رئیس جمهوری همچنین یادآور شد: برای نخستین بار بود که بدون دغدغه و دلهره به جام جهانی رسیدیم و باختی نداشتیم؛ بنابر این دوست داریم در روسیه هم شاهد نمایش خوب تیم ایران باشیم.
تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم جام جهانی با اسپانیا، مراکش و پرتغال همگروه است و در نخستین دیدار خود روز 25 خرداد به مصاف مراکش (مغرب) می رود.
بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی فوتبال از فردا پنجشنبه با دیدار روسیه میزبان و عربستان آغاز می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار