کد خبر: 912232
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
حسین نوری کشتی فرنگی

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان گفت: مدت‌هاست از مراسم تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران می‌گذرد اما باوجود پیگیری‌های صورت گرفته هنوز خبری از جوایز ما نیست.

حسین نوری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان جمله کنایه‌آمیز اینکه مسئولان وزارت ورزش و جوانان در آستانه بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با پرداخت نشدن جوایز به ما روحیه می دهند، اظهار داشت: چندین روز از مراسم تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران می گذرد اما به رغم پیگیری های صورت گرفته هنوز خبری از دریافت جوایز نیست. وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد مبلغ جوایز را به حساب فدراسیون ها واریز کرده اما مگر فدراسیون می تواند سکه را با قیمت کمتر از بانک مرکزی خریداری کند.

قهرمان کشتی فرنگی آسیا تصریح کرد: با توجه به پیگیری های ما مدیران فدراسیون چندین بار با مسئولان وزارت ورزش صحبت کرده اند اما به رغم اینکه چک «ما به التفاوت» برخی رشته ها صادر شده در آستانه بازی های آسیایی جاکارتا با پرداخت نشدن جوایز به ما روحیه می دهند!

ملی پوش تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این مطلب افزود: به فدراسیون هم حق می دهم، چون با این وضعیت نمی‌تواند جوایز و سکه های نفرات مدال آوری مانند حسن یزدانی، گرایی و... را هم به صورت کامل پرداخت کند.

نوری در پایان گفت: امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و جوانان همانطور که برای برخی رشته ها «ما به التفاوت» را به حساب صندوق قهرمانان و یا فدراسیون آنها واریز کرده اند، جوایز کشتی گیران را هم پرداخت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار