کد خبر: 912231
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
دیدار تیم های فوتبال استقلال  ایران و ذوب آهن ایران

در فصلی که به نظر می‌رسید استقلال به دلیل عملکرد خوبش با حفظ شاکله اصلی کمترین جابه‎جایی را در نقل و انتقالات داشته باشد، این تیم با بیشترین تغییرات مواجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال با توپی پر وارد بازار نقل و انتقالات شد و در بازاری که رقیب سنتی از حضور در آن محروم بود بهترین بهره برداری را کرد و تعداد زیادی بازیکن به خدمت گرفت. استقلالی ها همه نوع بازیکن به خدمت گرفتند و در سبد خرید آنها از بازیکنان جوان تا باتجربه دیده می شود. هنوز کار آنها در این آشفته بازار به پایان نرسیده و در حالی که هنوز سهمیه آنها به پایان نرسیده به جز آن زمزمه های خرید یکی دو بازیکن خارجی هم برای این تیم به گوش می رسد.

مرتضی آقاخان، روح الله باقری، محمد دانشگر، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، امید سام‌کن و الهیار صیادمنش مهترین خرید آبی پوشان در این دوران بود و به اضافه آن این تیم چند بازیکن جوان و گمنام را هم به خدمت گرفته است.

نگاهی به لیست بازیکنان این تیم از فصل گذشته و اضافه کردن بازیکنان جدید به این تیم نتایج جالبی را در بر دارد. از جمله تعداد خروجی‌های استقلال که کم نیستند. 

به جز امید نورافکن که جدایی‌اش از استقلال قطعی شده و لئوناردو پادوانی که اصلا شرایط ادامه فوتبال را ندارد، هنوز شفر مشخص نکرده کدام یک از نفرات فصل گذشته‌اش را نمی‌خواهد و این موضوع را موکول به پایان عقد قرارداد با بازیکنان جدید کرده است.

اضافه شدن بازیکنان بزرگسال و زیر ۲۳ سال به لیست فصل بعد مشخص می کند که بدون نورافکن و پادوانی، آبی ها باید نام ۹ بازیکن را از لیست خود خارج کنند. حتی اگر برای نیم فصل نخست هم نام محسن کریمی و داریوش شجاعیان به دلیل قرار داشتن در دوران نقاهت از لیست آنها خارج شود، باز هم باید حداقل نام هفت بازیکن دیگر را از لیست خود خارج کنند و این منوط به این است که ترمز نقل و انتقالات استقلال همین الان کشیده شود. در غیر اینصورت و چنانچه این باشگاه از آخرین سهمیه لیگ برتری‌اش استفاده کند و دست به خرید یکی دو بازیکن خارجی هم بزند، تعداد خروجی های استقلال شاید دو رقمی شود.

درست در سالی که به دلیل عملکرد خوب استقلال در لیگ، قهرمانی در جام حذفی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به نظر می‌رسید این تیم با حفظ شاکله اصلی کمترین تغییرات را در نقل و انتقالات داشته باشد، شاهد پر رفت و آمد ترین دوران نقل و انتقالاتی این تیم خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار