کد خبر: 912196
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

خبرگزاری فارس: روند انتخابی تيم ملی بانوان كاراته مشخص شد

نايب رئيس بانوان فدراسيون كاراته گفت: مرحله آخر انتخابي تيم ملي بانوان يكشنبه 27 خرداد برگزار و تكليف نفرات اعزامي به رقابت‌هاي قهرماني آسيا اردن و بازي‌هاي آسيايي جاكارتا مشخص مي شود.

به گزارش فارس ، افسانه باقری، نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در گفت و گو با سایت فدراسیون، اظهار داشت: انتخابی آخر تیم بانوان از ساعت 15:30 روز یکشنبه 27 خرداد ماه در تمامی اوزان و به صورت دوره ای در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار می شود تا تکلیف نفرات اعزامی به پیکارهای قهرمانی آسیا در اردن مشخص شود.

وی در تشریح نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی گفت: در وزن منهای 50- کیلوگرم، نسرین دوستی با سارا بهمنیار 3 بار رودروی هم قرار می گیرند و کاراته کایی که 2 بار برنده از تاتامی خارج شود به عضویت تیم ملی در می آید. 
در وزن 55- کیلوگرم، طراوت خاکساربه پاس کسب 2 نشان برنز لیگ جهانی کاراته وان 2018( پاریس و استانبول) شرایطی متمایز نسبت به 2 حریفش یعنی فاطمه چالاکی و آویشن باقری خواهد داشت. خاکسار برای عضویت در تیم ملی به رقابتهای قهرمانی و بازیهای آسیایی نیاز به یک برد در مقابل چالاکی و باقری دارد اما آن دو باید در مصاف با هر یک از حریفانشان صاحب 2 برد شوند. 
در وزن 61- کیلوگرم، رزیتا علیپور، دلارام دوستی، شیما آل سعدی و زهره برزگر به صورت دوره ای و رفت و برگشت با یکدیگر پیکار خواهند کرد و کاراته کایی که بیشترین برد را کسب کند در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. 
در وزن 68- کیلوگرم و در مبارزه پگاه زنگنه و مبینا کاویانی کاراته کایی فیکس می شود که صاحب 2 برد شود و در وزن 68+کیلوگرم، حمیده عباسعلی همانند طراوت خاکسار به دلیل کسب 2 نشان نقره و برنز در کاراته وان روتردام و دوبی برای قرار گرفتن در لیست اعزامی های آسیایی نیاز به یک برد در مقابل محدثه آقایی و شنه کاظمی دارد. اما حریفانش نیاز به 2 برد دارند. 
نفرات کومیته تیمی نیز با نظر لیلا بهرامی، سرمربی تیم ملی انتخاب می شود و اگر نیاز به انتخابی مجدد باشد بعد از مبارزات انفرادی اعلام و مسابقه برگزار می شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مسابقات در شرایطی کاملا ً عادلانه برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد تیم ملی بانوان کاراته در رقابتهای قهرمانی آسیا و بازیهای آسیایی بهترین نتیجه را کسب کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار