کد خبر: 912086
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
شهردار منطقه 6 تبریز:
شهردار منطقه 6 کلانشهر تبریز، توسعه غرب تبریز را اولویت اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری دانست و گفت: خدمات رسانی به شهروندان و تامین رفاه اهالی و ساکنان غرب تبریز به عنوان یکی از وظایف شهرداری در برنامه های منطقه 6 قرار دارد.

سامان احمدزاده در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهردرای منطقه 6 تبریز گفت: شهرک مبل و خودرو با مشارکت شهرداری منطقه 6 و شرکت همدید طرف مشارکت راه اندازی شده است.
وی اذعان داشت: انتقال بازارچه خودرو سبزه میدان و سامان دهی این بازارچه یکی از دغدغه های شهرداری بود که پس از احداث شهرک مبل و تکمیل بازارچه روزانه خوردر، کاهش بار ترافیک و بهبود منظر شهری سبزه میدان خیابان دامپزشکی تبریز محقق شد.
احمدزاده افزود: این مجموعه در جهت ساماندهی شهرکها و نمایشگاههای خودرو در سطح شهر بصورت روزانه برای خرید و فروش خودرو فعال خواهد بود.
وی تصریح کرد: باند کندرو که سالیان سال راکد بود، با دستور و همکاری معاونت عمران استانداری تملک ها انجام و مسیرگشایی به طول 3 کیلومتر با اعتبار 3 هزار میلیارد اجرا شده است.
شهردار منطقه 6 تبریز خاطرنشان کرد: به دلیل قرار داشتن منطقه در ورودی غرب تبریز در مسیر دروازه اروپا و محل رفت و آمد گردشگران خارجی و داخلی اجرای این پروژه در اولویت مدیریت منطقه و شهرداری تبریز قرار رگفت.
احمدزاده در تشریح دیگر پروژه های این منطقه اضافه کرد: نیرو رسانی خط 20 کیلوولت، آماده سازی صنفی صنعتی با هزینه 4 میلیارد تومان و پارک اتحاد با هزینه 8 میلیون تومان در اطراف میدان راه آهن، احداث شد.
وی افزود: در راستای مدیریت بهینه آب و خاک احداث سپتیک آب خام در ورودی شهر به منظور تامین آب که اخیرا هم با مشکلات بیشتری روبرو شده برای آبیاری فضای سبز منطقه و پد هلی کوپتر به منظور خدمات رسانی در مواقع بحران از دیگر پروزه هایی بود که امروز به بهره بردرای رسید.
شهردار منطقه 6 با اشاره به پروژه های بعدی در راستای خدمات عمومی عمرانی است، گفت: جدولگذاری، آسفالت و میادین ورزشی با هزینه 27 میلیارد ریال و پارکهای محله ای، پارکهای بازی، ایجاد وسایل بازی کودکان و زمین های ورزشی از جمله دیگر پروژه هایی بود که امروز با حضور شهردار کلانشهر تبریز افتتاح شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر