کد خبر: 912057
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
نماز باشكوه عيد سعيد فطر به امامت رهبرمعظم انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي و با حضور مردم متدين از شبكه يك سيما به طور زنده پخش خواهد شد.
هادي عسگري

به همين مناسبت شبكه يك سيما در اين روز با پخش ويژه‌برنامه‌اي با اجراي مهدي آقا بيگي از ساعت 7 صبح تا پايان خطبه‌هاي نماز عيد سعيد فطر يعني حوالي ساعت 9:30 اين عيد بزرگ اسلامي را جشن خواهد گرفت. قرار است اين مراسم با شكوه با 11 دوربين مستقر و دو واحد سيار علاوه بر پخش تصاوير اقامه نماز عيد فطر، ورود مردم به ميعادگاه نماز فطر را با كيفيتي عالي به تصوير بكشد. همچنين حوالي ساعت 19:20، تكرار خطبه‌هاي نماز عيد سعيد فطر از شبكه يك پخش مي‌شود.
........................................................................................................
اعضاي هيئت رئيسه كميسيون فرهنگي مجلس مشخص شدند
نمايندگان كميسيون فرهنگي اعضاي هيئت رئيسه كميسيون متبوع خود را براي سال سوم انتخاب كردند كه بر اساس آن احمد مازني رئيس و احد آزادي‌خواه سخنگو شد.
اعضاي كميسيون فرهنگي مجلس، هيئت رئيسه اجلاسيه سوم مجلس دهم كميسيون را پس از رأي‌گيري انتخاب كردند.
براين اساس احمد مازني به‌عنوان رئيس انتخاب شد و سيده فاطمه ذوالقدر و اصغر مسعودي به ترتيب به عنوان نايب رئيس اول و دوم انتخاب شدند، همچنين عليرضا ابراهيمي و سيدصادق طباطبايي نژاد به ترتيب به عنوان دبيران اول و دوم انتخاب شدند، همچنين احد آزادي خواه به عنوان سخنگوي كميسيون فرهنگي انتخاب شد.
بنابراين گزارش سال گذشته جمشيد جعفرپور رياست اين كميسيون را بر عهده داشت.
........................................................................................................
كلاه قرمزي براي عيد به تلويزيون مي‌آيد
به مناسبت فرا رسيدن عيد سعيد فطر، شبكه 2سيما ويژه برنامه‌هاي متعدد، فيلم‌هاي سينمايي و دو قسمت جديد از مجموعه «كلاه قرمزي» را براي مخاطبان اين شبكه در گروه‌هاي مختلف سني تدارك ديده است.
«آئينه خانه» به بهانه عيد بندگي و عبادت با رويكرد ويژه‌اي تقديم مخاطبان خواهد شد. اين برنامه كاري است از گروه خانواده كه ساعت 11روزهای جمعه و شنبه (25 و 26 خرداد) با حضور حجت الاسلام شهاب مرادي و به تهيه كنندگي سعيد ستودگان روانه آنتن می‌شود.
همچنين اختتاميه برنامه «مكث» كاري از گروه كودك و نوجوان ساعت 15:15 روز شنبه 26 خرداد براي پخش از اين شبكه در نظر گرفته شده است. در اين قسمت از برنامه ضمن معرفي گروه‌هاي شركت كننده و مروري بر روند برنامه از ابتدا تا كنون، گروه برگزيده شناخته و تقدير مي‌شود.
از ديگر تداركات شبكه 2 پخش دو قسمت جديد از مجموعه «كلاه قرمزي» است كه جمعه و شنبه (25 و 26 خرداد) ساعت 12 روي آنتن مي‌رود. تكرار اين مجموعه نيز در همان روز ساعت17 پخش مي‌شود.
........................................................................................................
«حرفستان» به بازار آمد
بازي آموزشي اندروئيدي «حرفستان» توليد مركز سرگرمي‌هاي سازنده كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در سايت كافه بازار بارگذاري شد.
«حرفستان» نخستين برنامه كاربردي اندروئيدي (اپليكيشن) كانون است كه به صورت اختصاصي و به عنوان يك بازي آموزشي در كافه بازار ارائه شده است. اين بازي شامل آموزش خلاق و منعطف الفباي فارسي در قالب بازي و سرگرمي، مناسب گروه سني پيش‌دبستان و دبستان است.
بازي «حرفستان» همچنين داراي آموزش رسم‌الخط حروف الفباي فارسي همراه با مثال‌هاي تصويري و تلفظ صحيح تمامي حروف در بخش سرگرمي و داراي بازي تراز و جورچين است.
با ايجاد امكان كاربري اختصاصي براي بارگذاري اپليكيشن از اين پس كانون مي‌تواند به عنوان يك توسعه دهنده اپليكيشن بازي‌ها و توليدات خود را در كافه بازار عرضه كند.
بازي حرفستان هم‌اكنون با مبلغ 3هزار تومان در كافه بازار در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار