کد خبر: 912048
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
سارق سابقه‌دار كه به اتهام سرقت آکواریوم‌هاي گرانقيمت بازداشت شده مدعي است به خاطر علاقه شديدش به ماهي مرتكب اين جرم مي‌شد. مأموران پليس از مخفيگاه متهم يك آکواریوم لاكچري كشف كردند.

به گزارش خبرنگار ما، چندي قبل شكايت‌هاي مشابهي درباره سرقت از آکواریوم‌فروشي‌هاي حوالي بزرگراه نواب به مأموران كلانتري‌108 نواب گزارش شد. يكي از فروشندگان گفت: لحظاتي قبل مردي جوان وارد مغازه‌ام شد و درباره آکواریوم و ماهي‌هاي داخل آن سؤال پرسيد. او شروع به حرف زدن با ماهي‌ها كرد تا اينكه چند مشتري وارد شدند و من به كار آنها رسيدگي كردم. وقتي مشتري‌ها از مغازه‌ام بيرون رفتند متوجه شدم كه يكي از اكواريم‌هايي كه مقابل مغازه‌ام بود و 5‌ميليون تومان قيمت داشت سرقت شده است. حالا هم احتمال مي‌دهم كه سرقت كار همان مردي باشد كه با ماهي‌ها حرف مي‌زد.
بعد از مطرح شدن شكايت مأموران كلانتري در اين باره تحقيق كردند. بررسي‌ها در جريان بود تا اينكه گزارش‌هاي مشابهي به كلانتري اعلام شد. تحقيقات پليس با بررسي شكايت‌ها نشان داد كه همه سرقت‌ها از طرف همان سارقي رقم خورده است كه به اولين فروشگاه دستبرد زده بود. در حالي كه تعداد شكايت‌ها به چهار فقره رسيده بود مأموران كلانتري با بررسي دوربين‌هاي مداربسته محل و تحقيقات ميداني موفق شدند هفتم‌خردادماه متهم را بازداشت كنند. مأموران كلانتري در بازرسي از مخفيگاه متهم يك آکواریوم لاكچري كشف كردند. متهم 25‌ساله به جرمش اعتراف كرد و در توضيح ماجرا گفت: من علاقه شديدي به ماهي و آکواریوم دارم براي همين تصميم به سرقت آكواريوم‌هاي گرانقيمت گرفتم. با ادعاي خريد وارد مغازه‌ها مي‌شدم و شروع به حرف زدن با ماهي‌ها مي‌كردم. وقتي چند مشتري وارد مي‌شدند و فروشنده با آنها سرگرم مي‌شد خودم را به خارج از مغازه مي‌رساندم و آكواريومي كه براي دكور گذاشته بود را سرقت كرده و به محل پارك موتوري به همان نزديكي برده و آن را به مالخر مي‌فروختم. او گفت: از اين كار تا حالا 16ميليون تومان به جيب زده‌ام. با كامل شدن تحقيقات متهم محاكمه و راهي زندان شد تا اينكه 10روز بعد شكايت‌هاي مشابهي به پليس گزارش شد. در حالي كه تعداد شاكيان اين بار به شش‌نفر رسيده بود مشخص شد كه سارق همان مردي است كه قبلاً بازداشت شده بود. مأموران پليس با بررسي پرونده او متوجه شدند كه متهم بعد بازداشت موفق به جلب رضايت شاكيان و آزادي از زندان شده است، بنابراين راهي مخفيگاه وي شده و بار ديگر او را بازداشت كردند. متهم در بازجويي‌ها بار ديگر به سرقت‌ها اعتراف كرد.
سرهنگ مسلم قاسم‌آبادي، رئيس كلانتري 101‌نواب گفت: تحقيقات بيشتر از متهم در كلانتري در جريان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار