کد خبر: 912047
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
سارقي كه متهم است با همدستي دختر مورد علاقه‌اش به خانه اعياني دايي او در شمال تهران دستبرد زده است بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار ما، چند روز قبل مردي ميانسال به مأموران پليس تهران خبر داد كه دزد به خانه‌اش دستبرد زده و 500‌ميليون تومان پول و طلا سرقت كرده است. او توضيح داد: من ساكن يكي از محله‌هاي شمال شهر هستم. ساعتي قبل همراه خانواده‌ام به مهماني رفتم و زماني كه برگشتيم متوجه شدم كه از خانه سرقت شده است.
وقتي پرونده به دستور قاضي در اختيار تيمي از كارآگاهان پايگاه‌يكم پليس‌آگاهي تهران قرار گرفت تحقيقات در اين باره به جريان افتاد. بررسي‌ها در اين باره ادامه داشت تا اينكه دختري جوان راز سرقت از خانه اعياني را بر ملا كرد. او گفت سارق، پسر مورد علاقه‌اش است كه او را فريب داده و از خانه دايي او سرقت كرده است. دختر جوان توضيح داد: مدتي قبل با پسري جوان آشنا شدم كه به من وعده ازدواج داده بود. او وقتي متوجه شد كه دايي پولداري دارم به من پيشنهاد سرقت داد تا به اين وسيله يك شبه پولدار شويم كه قبول كردم. وقتي دايي‌ام همراه خانواده‌اش به مهماني رفت ماجرا را به پسر مورد علاقه‌ام گفتم و او هم سرقت را رقم زد. البته اين پايان ماجرا نبود بلكه چند روز بعد او خواسته عجيبي را مطرح كرد. او گفت كه اگر به او 100 ميليون تومان پول ندهم ماجراي همدستي من در سرقت را به خانواده‌ام مي‌گويد براي همين من هم تصميم گرفتم پليس را از ماجرا با خبر كنم.
با اطلاعاتي كه دختر جوان در اختيار پليس گذاشت كارآگاهان راهي مخفيگاه وي شده و او را بازداشت و پول و طلاهاي سرقتي را هم كشف كردند.
سرهنگ كارآگاه كاميار چهري، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: در حال حاضر و با توجه به احتمال ارتكاب جرائم مشابه، متهم با قرار قانوني و براي انجام تحقيقات تكميلي و شناسايي ديگر جرائم احتمالي در اختيار پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار