کد خبر: 912011
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰
زوج جواني كه به اتهام اذيت و آزار زن جواني دستگير شده بودند، روز گذشته با رضايت شاكي تبرئه و آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ما، چند‌ماه قبل زن 43‌ساله‌اي به نام ناهيد با مراجعه به اداره پليس از زوج جواني به اتهام آزار و اذيت شكايت كرد و گفت: «مدتي پيش با زني به نام سيما در پاساژ بوستان پونك آشنا شدم. اين آشنايي عميق‌تر شد تا جائيكه با هم رفت و آمد داشتيم. مدتي گذشت و سيما چند بار مرا به خانه‌اش دعوت كرد، اما آخرين باري كه به خانه آنها رفته بودم او شربت مسمومي به من داد كه با خوردن آن بيهوش شدم. وقتي به هوش آمدم متوجه شدم همسر سيما به نام آرش مرا آزار داده است.»

با طرح اين شكايت سيما بازداشت شد و گفت: «من و ناهيد مدتي قبل با هم دوست شديم و رفت و آمد داشتيم. مدتي كه از آشنايي ما گذشت متوجه شدم او با همسرم به صورت پيامكي در ارتباط است. از اين موضوع ناراحت بودم اما هيچ وقت براي او نقشه‌اي نكشيدم و همسرم او را آزار نداده است.»

بعد از اين توضيحات همسر سيما نيز بازداشت شد. او در بازجويي‌ها جرمش را انكار كرد و گفت: «ناهيد دوست همسرم بود و گاهي اوقات به خانه ما مي‌آمد. در اين رفت و آمد‌ها متوجه رفتارهاي غيراخلاقي او شده بودم، به همين دليل گاهي اوقات به او پيامك مي‌دادم تا او را نصيحت كنم. قبول دارم بارها براي ناهيد پيامك فرستاده‌ام، ولي ادعاي او را قبول ندارم و هرگز او را آزار نداده‌ام.»

به دنبال اظهارات اين مرد، مأموران با بررسي فهرست مكالمات و پيامك‌هاي او و زن جوان دريافتند هيچ رابطه پنهاني بين آنها وجود نداشته است.

به اين ترتيب پرونده به شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي عبداللهي فرستاده شد و بعد از تعيين وقت در حاليكه قرار بود متهمان روز گذشته محاكمه شوند، زن جوان به دادگاه رفت و اعلام گذشت كرد. او گفت: «وقتي شوهرم از اين ماجرا باخبر شد مرا طلاق داد و زندگي‌ام از هم پاشيد. حالا همراه دو دخترم زندگي مي‌كنم و بابت حرف‌هايي كه پشت سرم زده شده است از دخترانم خجالت مي‌كشم و حتي نمي‌توانم در چشمان آنها نگاه كنم. به همين خاطر اعلام رضايت مي‌كنم و شكايتي ندارم.»

با اعلام رضايت شاكي، روز گذشته زوج جوان پشت درهاي بسته به صورت غيرعلني محاكمه شدند. در پايان جلسه از آنجائيكه مدركي عليه آنها به دادگاه ارائه نشده بود، بنا به مدارك موجود در پرونده هر دو متهم از هر گونه جرمي تبرئه و آزاد شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار