کد خبر: 911804
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج عنوان کرد
سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: این سازمان با همکاری نیروی انتظامی ،راهنمایی و رانندگی ،سازمان حمل و نقل بار و مسافر و سازمان آتش‌نشانی به مناسبت فرا رسیدن عید فطر تمهیدات ویژه ای را برای حضور زائران اهل قبور در سازمان آرامستان‌ها اندیشیده است.

توفیق سرفراز در گفت‌وگو با جوان در کردستان اظهار کرد: با توجه به حجم بالای مراجعه شهروندان در روز عرفه به آرامستان بهشت محمدی برنامه‌ریزی لازم برای رفاه حال زیارت‌کنندگان اهل قبور صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکل در روز عرفه ترافیک سنگین در مسیر آرامستان بهشت محمدی است که در راستای کاهش بار ترافیکی و سهولت در تردد شهروندان و وسائط نقلیه و همچنین رفاه حال شهروندان سازمان آرامستان‌ها با همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر و راهنمایی و رانندگی تمهیدات لازم را صورت داده است.
وی خاطرنشان کرد: درب‌های آرامستان بهشت محمدی از ساعات اولیه ظهر روز عرفه به مثابه سال‌های گذشته بسته می‌شود و از عبور و مرور خودروهای شخصی به داخل محوطه خودداری خواهد شد.
سرفراز اعلام کرد: 20 دستگاه تاکسی و 3 دستگاه ون در داخل محوطه بهشت محمدی بصورت رایگان اقدام به جابجایی زیارت کنندگان اهل قبور خواهند نمود.
وی همچنین از اختصاص 25 دستگاه اتوبوس در میادین اصلی شهر سنندج خبر داد و گفت: این تعداد دستگاه اتوبوس در سه مسیر اصلی میدان آزادی، میدان انقلاب و میدان اصلی بهاران اقدام به انتقال شهروندان به آرامستان بهشت می‌کنند.
سرپرست سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج عنوان کرد: 5 دستگاه اتوبوس در میدان آزادی مستقر و به سمت سه راه نمکی، میدان مادر، چهار راه انقلاب و نهایتا بهشت محمدی شهروندان را جابجا می نمایند.
سرفراز اضافه کرد: 5 دستگاه اتوبوس دیگر نیز از میدان اصلی بهاران به سمت آرامستان بهشت محمدی اقدام به انتقال زائران اهل قبور به سازمان می‌کند و در پایان مراسم نیز نسبت به بازگشت ساکنان بهاران اقدام خواهند کرد.
وی اذعان کرد: 15 دستگاه دیگر نیز در خیابان امام مستقر و به ترتیب از خیابان انقلاب، میدان نبوت، ایستگاه عباس‌آباد اقدام به انتقال شهروندان خواهد کرد.
سرفراز گفت: با هدف پیشگیری از از حوادث احتمالی یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی در ورودی پارک محمدی و یک دستگاه هم در داخل محوطه آرامستان بهشت محمدی مستقر خواهد شد.
سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج از شهروندان درخواست کرد: با هدف کاهش ترافیک در روز عرفه عید فطر در مسیر بهشت محمدی در صورت امکان از وسایل حمل ونقل و عمومی استفاده کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار