کد خبر: 911755
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
دو زن جوان از عروسشان به اتهام تحريك شوهرش به آتش‌سوزي عمدي كه در جريان آن پدر و برادرشان به قتل رسيده بودند شكايت كردند.

به گزارش خبرنگار ما، اسفند‌سال گذشته بود كه مأموران كلانتري‌151 يافت‌آباد از آتش‌سوزي خانه قديمي دو طبقه‌اي در حوالي يافت‌آباد با خبر و راهي محل شدند. مأموران در محل حادثه متوجه شدند در اين آتش‌سوزي صاحبخانه كه مرد سالخورده‌اي به نام قدرت همراه پسر 40‌ساله‌اش سلمان به شدت سوخته و به بيمارستان منتقل شده‌اند.
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه به مأموران خبر رسيد مرد سالخورده همان روز حادثه و پسر ميانسالش يك روز بعد بر اثر شدت سوختگي در بيمارستان جان باخته‌اند.
در حالي كه بررسي‌هاي ميداني حكايت از اين داشت اين آتش‌سوزي عمدي بوده است مأموران دريافتند مرد 40‌ساله كه در طبقه پايين خانه پدري‌اش مستأجر بوده از مدتي قبل با پدرش اختلاف داشته است. بنابراين مأموران احتمال دادند كه مرد ميانسال به صورت عمدي خانه پدري‌اش را آتش زده كه در جريان آن خودش و پدرش جانشان را از دست داده‌اند. در چنين شرايطي مأموران به دستور قاضي دادسراي يافت‌آباد تحقيقات خود را براي روشن شدن علت اين حادثه ادامه دادند تا اينكه مشخص شد روز حادثه سلمان موضوع آتش‌سوزي عمدي را به مرد بنگاه‌داري اطلاع داده است. بدين ترتيب با مشخص شدن عمدي بودن آتش‌سوزي پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد و تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به دستور بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران تحقيقات خود را درباره اين حادثه آغاز كردند.
صبح ديروز دو دختر مرد سالخورده به دادسراي امور جنايي تهران آمدند و از عروسشان به اتهام قتل پدرشان شكايت كردند. شاكيان مدعي بودند كه عروسشان روز حادثه برادرشان را براي آتش‌سوزي عمدي تحريك كرده است.
يكي از شاكيان گفت: برادرم همراه زن و فرزندش در طبقه پايين خانه پدري‌مان زندگي مي‌كردند تا اينكه مدتي قبل پدرمان تصميم گرفت خانه‌اش را بفروشد. وقتي برادرم متوجه شد با فروش خانه مخالفت كرد و حتي به بنگاه‌دار هم گفته بود كه براي خانه مشتري نياورد. برادرم خيلي تلاش كرد پدرم را از فروش خانه منصرف كند، اما فايده‌اي نداشت و پدرم تصميم خودش را گرفته بود به همين دليل اختلافات آنها بيشتر شد و چند باري هم با هم مشاجره كرده بودند. پدرم اصرار داشت او هر چه زودتر خانه‌اش را تخليه كند، اما برادرم گفته بود در صورتي خانه را تخليه مي‌كند كه 15‌ميليون تومان به او بدهد.
روز حادثه پدر و برادرم هر دو تنها در خانه بودند كه به ما خبر دادند خانه آتش گرفته و هر دوي آنها دچار سوختگي شده‌اند. پس از اينكه پدر و برادرم هر دو فوت كردند مرد بنگاه‌دار راز آتش‌سوزي را براي ما فاش كرد. او گفت كه روز حادثه برادرم با او تماس گرفته و گفته‌بود با بنزين خانه و پدر و خودش را آتش زده است كه مرد بنگاه دار بلافاصله به خانه پدري‌ام مي‌رود و با صحنه آتش‌سوزي روبه‌رو مي‌شود و به پليس و آتش‌نشاني اطلاع مي‌دهد.
وي ادامه داد: قبل از آتش‌سوزي هميشه عروسمان برادرم را تحريك مي‌كرد كه با پدرم درگير شود و برادرم نيز به تحريك او درگير مي‌شد و الان هم متوجه شديم كه روز حادثه عروسمان، شوهرش را تحريك به آتش‌سوزي كرده بود و به همين دليل از عروسمان به اتهام قتل پدرم شكايت داريم.
با طرح اين شكايت قاضي پرونده دستور داد همزمان با ادامه تحقيقات از عروس خانواده هم تحقيق شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار