کد خبر: 911664
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی از اجرای طرح رصد آسیب‌های اجتماعی با هدف برآورد آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی هدف‌های پیشگیرانه در سه شهرستان استان خبر داد.
علی عرب‌نژاد گفت: طرح مشارکت‌های اجتماعی با تخصیص اعتبار به مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال در ۶۰ کلاس پایه هشتم متوسطه اول در سه شهرستان استان اجرا شد.
وی افزود: طرح مشارکت‌های اجتماعی در شهرستان‌های بیرجند، قاین و فردوس با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اجرا شد.
مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی بیان کرد: طرح پایگاه سلامت اجتماعی در هشت شهرستان استان با ۱۰ پایگاه با هدف ارتقاء سلامت روان مردم محلات و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با تخصیص مبلغ ۴۰۰ میلون ریال اجرا شد.
عرب‌نژاد ادامه داد: طرح بیماران سلامت روان نیز با هدف ارتقاء سلامت روان مردم محلات در هشت شهرستان استان در ۱۳ گروه همیار با تخصیص مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال اجرا شد.
وی اظهار کرد: طرح رصد آسیب‌های اجتماعی با هدف برآورد آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی هدف‌های پیشگیرانه در سه شهرستان بیرجند، طبس و نهبندان با تخصیص اعتبار ۳۲۰ میلیون ریال اجرا شد.
مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی با اشاره به طرح آموزش خانواده و آموزش پیش از ازدوا ج، تصریح کرد: هدف از این طرح، آموزش پیش از ازدواج به مجردان در شرف ازدواج است.
عرب‌نژاد ادامه داد: بخشی از این طرح با همکاری موسسات تحت نظارت بهزیستی و بخشی از آن با همکاری آموزش و پرورش اجرا شده و در سال گذشته، ۵۶۳۹ نفر در این طرح آموزش دیده‌اند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار