کد خبر: 911597
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
جودو بانوان

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد ناشایست با یک دختر ورزشکار آن هم در یک کشور اسلامی شایسته نیست و موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.

محمد بیرانوندی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: در جریان تعطیلات خانم رشیدی در جلسه ای با بنده شرایط خود را تشریح و اعلام کرد که از میان شش جودوکاری که در مسابقات کشوری موفق به کسب مدال طلا شدند و قرار بود به اردوها و مسابقات برون مرزی اعزام شوند، تنها او از اردوها خط خورده است. 

وی ادامه داد: پس از شنیدن سخنان وی تلاش من برای تماس با خادم و عزیزی به نتیجه نرسید و با خانم محمدیان صحبت کردم که ایشان عنوان داشت، انتخاب سرمربی بوده و او دخالتی دراین موضوع نداشته است. 

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: خانم رشیدی برای پیگیری وضعیت خود و دیدار با رئیس فدراسیون روز شنبه به محل فدراسیون مراجعه می کند که گویا فردی به نام سیاحی با این دختر ورزشکار برخوردی غیراسلامی و غیر شرعی داشته که این به هیچ عنوان قابل قبول نیست. قبل از هر چیز ما در یک کشور اسلامی زندگی می کنیم و چنین رفتارهایی پسندیده نخواهد بود. 

بیراوند با بیان اینکه وزارت ورزش باید با مسببین این موضوع برخورد کند، اظهار داشت: ادعای این دختر درست یا نادرست مسئولان فدراسیون اجازه چنین رفتاری با این بانوی ورزشکار نداشتند. از همین جا اعلام می کنم که از تمام توان خود برای برخورد با فرد خاطی استفاده خواهم کرد. 

وی در پایان گفت: از مسئولان وزارت ورزش می خواهم قبل از آنکه این موضوع به تنش و حاشیه تبدیل شود اقدامات خود را در خصوص این جریان انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز شنبه دبیر فدراسیون جودو با فاطمه رشیدی درگیری داشته که این موضوع واکنش تند مجمع نمایندگان لرستان را نیز در پی داشته و خواستار برخورد وزارت ورزش با خاطیان این موضوع شدند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار