کد خبر: 911587
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
وزنه برداری معلولان

سرمربی تیم ملی وزنه برداری معلولان از کاهش تعداد وزنه برداران معلول اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا خبر داد و گفت: به دلیل عملکرد ضعیف وزنه برداران اوزان ۴۹ و ۵۹ کیلوگرم تنها در هشت وزن در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا شرکت خواهیم کرد.

علی اصغر رواسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری معلولان، اظهار کرد: برای شرکت در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا ۷ مرحله اردوی آماده‌سازی برای تیم وزنه‌برداری پیش‌بینی شده است که در پایان سومین مرحله عملکرد وزنه‌برداران از نظر رکوردی مورد بررسی قرار گرفت و به این نتیجه‌ رسیدیم که در وزن ۴۹ و ۵۴ کیلوگرم از وزنه‌برداران خوبی برخوردار نیستیم و تنها در اوزان ۵۹، ۶۵ ، ۷۲، ۸۰، ۸۸ ، ۹۷، ۱۰۷ و ۱۰۷+ کیلوگرم در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا شرکت خواهیم کرد تا بتوانیم به نتایج قابل توجهی در این رقابت‌ها دست پیدا کنیم.

وی گفت‌: بعد از مسابقات قهرمانی کشوری و انتخابی تیم‌ ‌ملی که اول تیر ماه در محل فدراسیون جانبازان و معلولان برگزار خواهد شد، وزنه‌برداران اعزامی به مسابقات بین‌المللی ژاپن و همچنین جاکارتا مشخص خواهند شد. البته بعد از برگزاری چهار مرحله اردوی آماده سازی ورزشکاران اعزامی به جاکارتا را اعلام خواهیم کرد.

رواسی در پاسخ به این پرسش که آیا نفرات اعزامی به مسابقات بین‌المللی ژاپن که شهریور ماه برگزار خواهد شد، نفرات اعزامی به جاکارتا را نیز تشکیل خواهند داد یا خیر؟ خاطر نشان کرد: کسانی که به ژاپن اعزام می‌شوند بیشتر آنها در جاکارتا نیز حضور خواهند داشت بنابراین در ژاپن  بار دیگر عملکرد ورزشکاران اعزامی به جاکارتا دوباره مورد بررسی قرار می‌گیرد تا دیگر شبهه‌ای در گزینش نفرات اعزامی به جاکارتا نداشته باشیم.

وی همچنین پیرامون این پرسش که پیش‌بینی چند مدال طلا در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا وجود دارد، گفت‌: سیامند رحمان و مجید فرزین جزو کسانی هستند که ما به مدال طلای این دو وزنه‌بردار امیدوار هستیم، اما در سایر وزن‌ها نمی توانیم پیش‌بینی درست و ‌دقیقی داشته باشیم که به چه نتایجی دست پیدا خواهیم کرد.

سرمربی تیم‌ ‌ملی وزنه‌برداری معلولان در پایان درباره جوانگرایی در تیم و اینکه آیا این جوانگرایی قبل از جاکارتا انجام خواهد شد یا خیر؟ اظهار کرد: به دنبال جوانگرایی تیم هستیم اما این جوانگرایی بعد از بازیهای پاراآسیایی جاکارتا انجام خواهد شد. زیرا بازیهای پاراآسیایی جای تجربه اندوزی نیست بنابراین اگر قرار است در تیم تغییراتی نیز صورت بگیرد، این تغییرات بعد از بازیهای پاراآسیایی جاکارتا انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار