کد خبر: 911568
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ۹۵ درصد از خدمات بهزیستی استان به بخش غیردولتی واگذار شد و بخشی از هزینه‌های مددجویان زیر پوشش این نهاد نیز توسط مراکز و موسسات غیردولتی پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، بهزاد ستاری در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در راستای تامین سلامت در جامعه سازمان بهزیستی به عنوان متولی این امر فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد و در سه محور  پیشگیری ، امور اجتماعی و توانمندسازی خانواده‌ها به شکل تخصصی خدمات‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 600 مرکز و موسسه غیردولتی در سطح استان اردبیل گفت: در راستای خدمات‌رسانی به اقشار هدف بهزیستی تلاش می‌شود که از ظرفیت مشارکت و همکاری مردم به نحوی شایسته و مناسب بهره‌برداری شود چرا که این امر می‌تواند ما را در پیشبرد بهتر امور یاری کند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از واگذاری 95 درصد از خدمات بهزیستی استان به بخش غیردولتی خبر داد و افزود: بخشی از هزینه‌های مددجویان زیر پوشش این نهاد نیز توسط مراکز و موسسات غیردولتی پرداخت می‌شود.

ستاری خدمات آموزشی، تحصیلی، درمانی، ساخت مسکن، پرداخت مستمری، کمک‌های موردی، نگهداری در مراکز، یارانه و برخی موارد از جمله خدمات ارائه شده توسط بهزیستی برای مددجویان این نهاد و اقشار نیازمند برشمرد و بیان کرد: در حال حاضر 38 هزار نفر از معلولان و زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد بوده از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.

وی از اجرای طرح ضیافت مهر ویژه مددجویان خبر داد و گفت:‌ این طرح با حضور مسئولان در منزل مددجویان تحت حمایت همه ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و در کنار بررسی مشکلات و مسائل مددجویان در راستای پیگیری و رفع این مشکلات مسئولان حاضر مساعدت‌های لازم را انجام می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی سرپرست در اولویت اجرای این طرح بوده و تلاش می‌شود با اجرای آن آگاهسازی جامعه با خدمات گسترده و متنوع سازمان، ایجاد امید و حس نوع‌دوستی در بین مددجویان، آشنایی مدیران دستگاه‌های اجرایی با فعالیت‌های بهزیستی، اطلاع از وضعیت زندگی و مشکلات مددجویان و تلاش برای رفع آنها انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر