کد خبر: 911539
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
استاندار آذربایجان‌شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به موضوع ممانعت از اجرای موسیقی زنده مجوز دار در واحدهای پذیرایی تاکید کرد: صدور مجوز اجرای موسیقی زنده برای 10 واحد پذیرایی در تبریز به استناد قانون بوده و در قانون نیز بحث نظری نداریم بنابراین دستگاه ها نمی توانند در این زمینه نظر دهند.

مجید خدابخش  در جلسه ستاد سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی تبریز 2018 با بیان این که متولی اجرای موسیقی زنده در سفره خانه‌ها و واحدهای پذیرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اظهار داشت: در موضوع اجرای موسیقی زنده در واحدهای پذیرایی قانون وجود دارد بنابراین ممانعت از اجرای موسیقی زنده را پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان این که تبریز 2018 فرصتی تاریخی برای معرفی این شهر است، گفت: اولویت ما جذب گردشگران خارجی است، بنابراین تبریز اصلا نباید در داخل شهر تبلیغ شود چرا که تبلیغ بر روی اتوبوس‌ها در جذب گردشگران خارجی فایده ای ندارد.

لزوم حل مشکلات و نارسایی‌هایی شناسایی شده

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به لزوم حل مشکلات و نارسایی‌هایی شناسایی شده در شهر تاکید کرد: طوری نشود که گردشگران با دیدن نارسایی‌های شهری بعد از رفتن، پشت سرشان را نگاه نکنند و ناراضی از این شهر بروند.

وی اظهار کرد: تبلیغ در نمایشگاه‌ها، پخش بروشور، ساخت کلیپ‌ها و مستند از شیوه‌های تبلیغ است.

استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: رویدادهای برنامه‌ریزی شده برای برگزاری در تبریز می‌تواند بهترین تبلیغ برای جذب گردشگران در سال 2018 است.

استاندار آذربایجان‌شرقی حضور 18 تیم خارجی در مسابقات والیبال را بهترین موقعیت برای معرفی دانست و افزود: اگر 420 نفر در این چند روز از ارائه خدمات مختلف راضی باشند تبریز را به کشورهای خود معرفی خواهند کرد.

خدابخش گفت: از اول تیر تا آخر شهریور ماه فرصت خوبی است تا نتیجه اقدام‌های انجام شده برای معرفی تبریز در سال 2018 ارزیابی کنیم.

85 ضریب اشغال تخت در هتل‌ها در سال‌جاری

وی ادامه داد: براساس گزارش ارائه شده سال گذشته ضریب اشغال تخت در هتل ها 55 درصد و امسال 85 درصد بوده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که مشکلات مربوط به ارزش افزوده واحدهای پذیرایی باید شود، تصریح کرد:
نارسایی‌های مشخص شده در نظرسنجی‌ها مانند مشکلات راه، آسفالت، سرویس بهداشتی و آبرو ها باید برای حل به دستگاه‌ها ارسال شود. 

خدابخش با اشاره به موضوع ممانعت از اجرای موسیقی زنده مجوزدار در واحدهای پذیرایی تاکید کرد: صدور مجوز اجرای موسیقی زنده برای 10 واحد پذیرایی در تبریز به استناد قانون بوده و در قانون نیز بحث نظری نداریم بنابراین دستگاه‌ها نمی‌توانند در این زمینه نظر دهند.

وی با بیان این که متولی اجرای موسیقی زنده در سفره‌خانه‌ها و واحدهای پذیرایی قانون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، اظهار کرد: در موضوع اجرای موسیقی زنده در واحدهای پذیرایی قانون وجود دارد بنابراین ممانعت از اجرای موسیقی زنده را پیگیری خواهیم کرد. 

زمان پروازها باید براساس زمان هتل‌ها تنظیم شود

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر می‌خواهیم همراه با رونق اقتصادی، اشتغالزایی شود رویداد 2018 فرصتی است تا تبریز به شهر گردشگری تبدیل شود.

خدابخش با بیان این که در شهر گردشگر زمان پروازها باید براساس زمان هتل‌ها تنظیم شود، افزود: شهر گردشگر در ایام عید نوروز تعطیل نمی‌شود به طوری که تمام کسب و کارها فعال هستند ولی ما در این شهر ایام عید نوروز را تعطیل می‌کنیم و حتی مدیر هم به مرخصی می‌رود بنابرابن در این زمینه باید تغییر کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر