کد خبر: 911528
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
مدیرکل سابق مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل سابق مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی، گفت: هرچند امروز از این حوزه می‌روم اما با خودم تنها یک کاور مدیریت بحران را می‌برم و هر زمان که نیاز باشد به‌عنوان یک سرباز در خدمت مدیریت بحران استان خواهم بود.

خلیل ساعی در مراسم معارفه مدیرکل جدید مدیریت بحران استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در سال‌های حضور در مدیریت بحران استان شاهد حوادث بزرگی در نقاط مختلف استان بودیم که با همکاری دستگاه‌های استان مدیریت شد و امیدوارم دیگر شاهد حادثه‌ای در استان نباشیم.

وی افزود: به دنبال هر حادثه‌ای در استان با حضور در مقابل دوربین‌ها گزارشی در خصوص جزئیات حادثه ارائه می‌کردیم، همه این مسائل با همکاری دستگاه‌های عضو کارگروه‌های مدیریت بحران و مجموعه مدیریت بحران استانداری محقق می‌شد.

مدیرکل سابق مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌شرقی با توجه حادثه‌خیز بودن استان در بحث مدیریت بحران باید، برنامه‌ریزی دقیقی برای پیشگیری و مدیریت بحران‌ها ارائه می‌شد، خاطرنشان کرد: علاوه بر این موضوع در زمان وقوع حادثه‌ای، همیشه تعدادی چشم‌انتظار ما بودند تا کاری انجام دهیم.

وی بابیان اینکه لازمه حضور در حوزه مدیریت بحران، داشتن عشق و علاقه به مردم است، ادامه داد: در راه خدمت به مردم، حادثه‌دیدگان و مدیریت بحران‌های پیش‌آمده، گاهی به‌تندی با افراد زیرمجموعه و دستگاه‌ها برخورد کرده‌ایم، با این‌ وجود باید از همه دستگاه‌ها قدردان باشیم.

ساعی گفت: هرچند امروز از این حوزه می‌روم اما با خودم تنها یک کاور مدیریت بحران را می‌برم و هر زمان که نیاز باشد، به‌ عنوان یک سرباز در خدمت مدیریت بحران استان خواهم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر