کد خبر: 911516
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
معاون فرماندار سمنان خبر داد
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان سمنان از اختصاص یک درصد از اعتبارات شهرستان در راستای مناسب‌سازی اداری در سمنان خبر داد.

نخستین جلسه کمیته مناسب‌سازی شهرستان سمنان در سال 97 به ریاست صمیمیان معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان سمنان برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان سمنان در این جلسه اظهار کرد: تلاش و پیگیری در جهت فراهم کردن محیط‌های عمومی و اداری شهر برای تسهیل دسترسی معلولان، جانبازان و سالمندان در انجام فعالیت‌های اجتماعی و در راستای تحقق حقوق شهروندی از اهداف این کمیته است.

مهدی صمیمیان بیان کرد: با اجرای کامل قانون جامع حمایت از حقوق معلولان و انجام مناسب‌سازی بر اساس استاندارهای مهندسی معلولان شهرستان سمنان می‌توانند بدون خطر در محیط‌هایی همچون ساختمان‌های اداری و اماکن عمومی شهری تردد کنند و از حقوق شهروندی خود برخوردار شوند.

وی با اعلام تشکیل تیم بازرسی در شهرستان سمنان با عضویت بهزیستی، شهرداری و مسکن و شهرسازی و ادارات مرتبط به‌منظور بررسی وضع مناسب‌سازی اماکن و معابر خدماتی شهر، تصریح کرد: مناسب‌سازی در مراکز بهداشتی و درمانی در اولویت قرار گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان سمنان با اشاره به پیش‌بینی اعتبارات موردنیاز دستگاه‌ها در راستای مناسب‌سازی اداری در بودجه‌های سالانه، از اختصاص یک درصد اعتبارات شهرستان در راستای مناسب‌سازی اداری در شهرستان سمنان با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد.

صمیمیان با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در ارتباط با مناسب‌سازی در سال 96، اضافه کرد: مناسب‌سازی بخشی از معابر سطح شهر و ادارات، برگزاری جلسات کمیته مناسب‌سازی در فواصل معین، رصد و پایش مقطعی اقدامات مناسب‌سازی ادارات مختلف و ارسال گزارش به ادارات برای رفع نواقص ازجمله اقدامات این کمیته توسط بهزیستی بوده است.

اختصاص پارکینگ‌های ویژه معلولان در شهر، مناسب‌سازی پارک‌ها و فروشگاه‌ها و راه‌آهن از دیگر موارد مطرح‌شده در این جلسه بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر