کد خبر: 911493
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
پرونده شيطان قلهك كه زنان را در پوشش مسافر بر مورد آزار قرار داده بود با طرح شكايت از سوي يك خانم معلم وارد مرحله‌اي تازه شد.

به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده از اوايل دي‌‌سال گذشته با شكايت زن جواني از مردشيطان صفتي به اتهام آزار و اذيت و سرقت اموالش از سوي كارآگاهان پليس آگاهي به جريان افتاد.
زن جوان گفت: در حوالي قلهك به عنوان مسافر سوار خودروي پژو 405 شدم كه راننده آن مرد جوانی بود. راننده پس از طي مسافت كوتاهي با تهديد چاقو مرا ربود و در خيابان خلوتي مرا آزار و اذيت كرد و بعد از سرقت اموالم مرا رها كرد. با طرح اين شكايت تيمي از كارآگاهان به دستور قاضي رضواني، بازپرس شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران براي دستگير مرد شيطان‌صفت وارد عمل شدند.
مأموران در نخستين گام از تحقيقات با شكايت‌هاي مشابه و متعددي روبه‌رو شدند كه همگي حكايت از اين داشت مرد جواني در پوشش مسافركش با خودروهاي پژو، پرايد و... سرقتي زنان و دختران جوان را در حوالي شمال تهران ربوده و پس از آزار و اذيت و سرقت اموالشان آنها را داخل خيابان رها مي‌كند. در حالي كه هر روز به تعداد شاكيان افزوده مي‌شد چندي قبل مأموران كلانتري‌124 قلهك به راننده خودروي سرقتي مشكوك شدند كه قصد سوار كردن زن مسافري را داشت. مأموران در تعقيب و گريز متهم را با شليك گلوله زخمي و دستگير كردند.
متهم پس از انتقال به اداره پليس به ربودن و آزار و اذيت هفت‌زن و دختر جوان در پوشش مسافربري اعتراف كرد. بدين ترتيب چهره بدون پوشش متهم براي شناسايي شاكيان احتمالي به دستور بازپرس پرونده در روزنامه چاپ شد. در حالي كه در همان روز‌هاي اول حدود 20‌زن و دختر جوان از متهم شكايت كرده‌بودند، صبح روز قبل زن جواني به عنوان شاكي جديد به اداره پليس رفت و از مرد شيطان‌صفت به اتهام آزار و اذيت و سرقت اموالش شكايت كرد.
وي گفت: من معلم هستم. مدتي قبل تاكسي اينترنتي گرفته بودم و با عجله به داخل خيابان آمدم كه خودروي پرايدي جلو پايم توقف كرد. وقتي از او سؤال كردم كه شما تاكسي اينترنتي هستيد، مرد جوان جواب داد بله و من هم اعتماد كرده و سوار شدم كه او مرا به زور ربود و پس از آزار و اذيت و سرقت اموالم مرا رها كرد. در اين مدت به خاطر آبرويم شكايت نكردم تا اينكه چند روز قبل، عكس متهم را كه بدون پوشش در روزنامه چاپ شده بود، ديدم و تصميم گرفتم از او شكايت كنم. با طرح شكايت جديد تحقيقات از متهم ادامه دارد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پریسا
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
0
0
سلام درباره بیمه ... چیزی شنیدید نزدیک ۵سال دیه ملت رو پرداخت نمیکنه چرا پرونده تصادف پدرم رو ۵سال امروز و فردا میکنن از همه جا ناامید شدیم تورو خدا اطلاع رسانی کنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار