کد خبر: 911486
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
شرايط قيمتگذاري خودرو در بازار به‌گونه‌اي شده كه هر كس با توجه به معيارهاي خود هر لحظه قيمت‌هاي جديد و قابل تأملي را به مشتريان اعلام مي‌كند.

به گزارش «تسنيم»، بازار خريد و فروش خودرو همانند روز‌هاي گذشته شاهد افزايش قابل توجه قيمت‌هاست. شرايط قيمتگذاري محصولات در بازار به‌گونه‌اي شده است كه هركس با توجه به معيارهاي خود هر لحظه قيمت‌هاي جديد و قابل تأملي را به مشتريان اعلام مي‌كند. اين نابساماني قيمت‌ها در حالي روزانه افزايش مي‌يابد كه واحدهاي نظارتي در اين رابطه سكوت كرده و خبري از مديريت بازار نيست.
استپ‌وي رنگ مشكي به‌دليل عرضه محدود در بازار با افزايش 8ميليون توماني با قيمت 89ميليون تومان، سمند ال‌ايكس با افزايش يك‌ميليون و 200‌هزار تومان با قيمت 35ميليون و 200هزار تومان، پژو206 تيپ 5 با افزايش يك‌ميليون و 500هزار تومان با قيمت 45ميليون و 500هزار تومان، پژو 206 تيپ 2 با افزايش يك‌ميليون و 200هزار توماني با قيمت 38ميليون و 500‌هزار تومان و پژو 206 صندوق‌دار با افزايش يك ميليون و 200‌هزار تومان 45 ميليون و 800‌هزار تومان به‌فروش مي‌رسد.
پژو۲۰۰۸ يك روزه ۲۵ ميليون تومان گران شد
اولين خودروي پسابرجامي امروز در سكوت واحدهاي نظارتي ۲۵ ميليون تومان گران شد، كمتر از يك هفته از اعلام تعليق همكاري پژو با خودروسازان ايراني مي‌گذرد و همين امر عاملي شده تا قيمت محصولات فرانسوي در بازار شاهد افزايش قابل توجهي نسبت به هفته گذشته باشد. البته اين افزايش قيمت‌ها در سكوت واحدهاي نظارتي فضاي مناسبي را براي جولان دلال‌ها فراهم و هركس سليقه‌اي قيمتي را براي خودروها تعيين مي‌كند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار