کد خبر: 911465
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
سرمایه‌دار صهیونیست آمریکا در مصاحبه با یک روزنامه آمریکایی تأکید کرد «دونالد ترامپ» «نارسیست» (خودشیفته) است و تمایل دارد جهان را نابود کند.

«جورج سوروس» سرمایه‌دار صهیونیست آمریکایی در گفت‌وگو با روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست» ضمن انتقاد از سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، وی را مقصر آشفتگی‌های کنونی در جامعه دانست و گفت که «هر آنچه که می‌تواند اشتباه پیش برود، اشتباه پیش رفته است».

این سرمایه‌دار 87 ساله آمریکایی در ادامه رئیس‌جمهور آمریکا را متهم کرد که «تمایل دارد جهان را نابود کند».

وی اینگونه توضیح داد: «هرچه خطر بزرگتر باشد و هرچه تهدید بزرگتر باشد، بیشتر احساس می‌کنم مشغول مقابله با آن هستم».

سوروس در بخشی از مصاحبه خود گفت:‌«حرف زدن به صورت مؤثر برایم بسیار دشوار است زیرا ممکن است سخنانم تحریف شود و علیه من استفاده شود».

این سرمایه‌دار صهیونیست که از پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا در حیرت است، گفت: «ظاهراً من در خیال واهی خود به سر می برم».

طبق گزارش روزنامه انگلیسی «دیلی‌ میل»، سوروس قصد دارد حدود 15 میلیون دلار در انتخابات 2018 کنگره آمریکا هزینه کند  اما از قبل با مخالفت‌هایی روبرو شده است زیرا چندین تلاش وی برای انتخاب بازپرس‌های بخش قضایی در کالیفرنیا با شکست مواجه شد و در انتخابات روز سه شنبه شکست خوردند.

وی اینگونه گفت: «ما در کالیفرنیا تلاش بیهوده کردیم».

سوروس در ادامه انتقاد از سیاست‌های رئیس‌جمهور آمریکا، ترامپ را یک «نارسیست» توصیف کرد که خود را یک قدرت تمام عیار می داند.

 

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار