کد خبر: 911395
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تدوین سند راهبردی سرمایه‌گذاری گردشگری در این استان خبر داد.
ناصر محمودی گفت: این سند با هدف تهیه و تدوین فرصت‌های سرمایه‌گذاری با هدف تسریع و تسهیل در امور سرمایه‌گذاری و ارائه آن به فعالان اقتصادی داخلی و خارجی بخش گردشگری تهیه می‌شود.
به گفته محمودی در سند جامع راهبردی مطالعات با محوریت گردشگری و تأمین زیرساخت‌های گردشگری استان بوده و پس از اتمام مطالعات برنامه‌های راهبردی اجرا خواهد شد.
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: به دلیل اهمیت طرح‌های سرمایه‌گذاری در هفته‌های اخیر رفع موانع و کاهش زمان بررسی طرح‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: در پی کاهش زمان رسیدگی به طرح‌های سرمایه‌گذاری به تعداد هشت واحد تأسیسات گردشگری در کمیته فنی سرمایه‌گذای مورد بررسی و تأیید قرار گرفته و موافقت اولیه نیز صادر شده است.
معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تأکید کرد: گردشگری اصلی‌ترین محور توسعه اقتصادی استان است و ضروری است برای بهره‌گیری مطلوب از قابلیت‌های استان در این راستا موانع سرمایه‌گذاری رفع شود.
به گفته محمودی به ویژه حمایت از سرمایه‌گذاران در احداث تأسیسات گردشگری از جمله مراکز اقامتی، واحد‌های پذیرایی و واحد‌های تفریحی مورد تأکید است.
وی همچنین با تأکید به ضرورت توسعه متوازن تأسیسات گردشگری اضافه کرد: فراخوان مطالعه و طراحی تعداد ۲۵ سایت گردشگری در سطح استان منتشر شده است. معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ابراز امیدواری کرد با جذب طرح‌های پیشنهادی مشاوران زبده و خلاق به توان تأسیسات گردشگری استان را ساماندهی کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار