کد خبر: 911217
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
تیم ملی والیبال کشورمان در حالی دیروز مقابل برزیل در لیگ ملت‌های والیبال 3 بر 2 شکست خورد که نمایش بازیکنان جوان کشورمان در این مسابقه تحسین‌برانگیز بود...

تیم ملی والیبال کشورمان در حالی دیروز مقابل برزیل در لیگ ملت‌های والیبال 3 بر 2 شکست خورد که نمایش بازیکنان جوان کشورمان در این مسابقه تحسین‌برانگیز بود. به همین خاطر ایگور کولاکوویچ پس از مسابقه با برزیل به تمجید از شاگردانش پرداخت و گفت: «بازی برابر برزیل که بهترین تیم دنیاست برای ما فرصت خوبی بود. بازیکنانم تجربه بسیار زیادی کسب کردند. این تجربه در آینده بسیار گرانبها خواهد بود. این بازی با نتیجه بسیار نزدیک به اتمام رسید. قائمی و معروف دو بازیکن با تجربه‌ای بودند که امروز در زمین به جوانان تیم، انرژی و توان زیادی دادند تا بتوانند تا آخرین نفس بجنگند. خوشحالم که این بازیکنان را به تیم ملی دعوت کردم. به هوش و ذکاوت آنان ایمان داشتم و تنها چیزی که نیاز دارند، تجربه است.»
وی افزود:‌ «شاید هنوز به آمادگی صد درصد دست نیافته باشند اما همه آنان از شریفی گرفته تا کاظمی، توخته، وادی و... توانایی بسیار بالایی دارند. این جوانان به همه نشان دادند که شایستگی حضور در تیم ملی را دارند. بازیکنان جوانم اگر به همین منوال ادامه دهند، در آینده از مهم‌‌ترین بازیکنان ایران خواهند بود.»
سرمربی تیم ملی درباره دیدار با روسیه اضافه کرد:‌ «در بازی امروز برابر روسیه هم مانند بازی با برزیل خواهیم جنگید و توان خود را به رخ خواهیم کشید. در این بازی‌های بلند مدت نمی‌توان از ترکیب یکسانی استفاده کرد. بازیکنان جوان به ما کمک کردند تا برخی از بازیکنان استراحت کنند. امروز هم بازی سختی خواهیم داشت. روسیه تیمی متفاوت است که روش بازی منحصر به فرد خود را دارد.
دال زوتو، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل نیز پس از پیروزی 3 بر 2 برابر ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت:‌ «خوشحالیم که بازی به این دشواری را بردیم و پیروز میدان شدیم. بازی امروز برای ما بسیار مهم بود چون ایران عملکرد بسیار خوب و بازیکنانی توانمند دارد. بازیکنان ایرانی بسیار سرعتی هستند و رقابت با آنان دشوار است. بازیکنان ایران آینده‌دار هستند. من واقعاً از تماشای بازی ایرانی‌‌‌ها لذت می‌برم و شکل بازی آنها را دوست دارم.»
همچنین برونو رزنده، کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل هم گفت: «بازی متفاوتی برابر ایران داشتیم زیرا ایران بازیکنان متفاوتی را در زمین قرار داد و ما انتظار این شرایط را نداشتیم و در نتیجه ریتم تیم به هم خورد. در نهایت توانستیم خود را به بازی برگردانیم و برنده دیداری شویم که برای ما اهمیت زیادی داشت.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار