کد خبر: 911032
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل:
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: سالانه 2 میلیارد تومان از محل تبصره 3 توسط شورا و شهرداری در مسیر توسعه شبکه آب و فاضلاب هزینه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، حسین افسانه در نشست با مسئولان آب و فاضلاب اردبیل اظهار کرد: درآمد حاصل از تبصره 3 در راستای توسعه شبکه فاضلاب هزینه می‌شود که یک بودجه سالانه با هدف کمک به این مجموعه است.

وی رقم سالانه این کمک‌ها را از محل تبصره 3 بالغ بر 2 میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: البته ما قرار است در تعرفه‌ها براساس شرایط ساخت و ساز همشهریان این مبالغ را مدنظر قرار دهیم که انتظار می‌رود در این مسیر خانواده‌های کم درآمد و با تراکم ساخت و ساز کمتر به نسبت سایر مجموعه‌های احداثی هزینه کمتری را پرداخت کنند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به مراجعه مکرر همشهریان و درخواست‌های مردمی قرار شد با هماهنگی و همکاری آب و فاضلاب شهری در راستای حل مشکل توسعه فاضلاب و اصلاح شبکه قدم‌ها و گام‌های موثری برداشته شود.

افسانه در ادامه بیان کرد: در نشست با مدیرعامل و معاون شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل همچنین مقرر شد هر 6 ماه یکبار این شرکت نسبت به ارائه گزارش عملکرد از محل تبصره 3 گزارشی را به اعضای شورا ارائه کند تا معلوم شود مبالغی که از محل تبصره 3 هزینه شده در کدام مسیر و با چه هدفگذاری به انجام رسیده است.

وی افزود: امیدواریم شرکت آب و فاضلاب شهری هم در توسعه شبکه‌های آب و هم فاضلاب اصل عدالت را در مناطق مختلف شهر اردبیل مورد توجه قرار دهند تا رضایت مردم در این باب فراهم آید.

عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در این جلسه همچنین قرار شد در آستانه فصل گردشگری و حضور مسافران در شهر اردبیل هماهنگی بین آبفای استان با شهرداری به گونه‌ای انجام شود تا حفاری‌های متعدد در مناطق شهری اسباب نارضایتی و آزار و اذیت هموطنان را فراهم نیاورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر