کد خبر: 911031
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
‌ استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: میز خدمت حضوری و الکترونیک از یکم تیرماه در بین همه دستگاه‌های اجرایی استان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر بهنامجو در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان اردبیل اظهار داشت: به منظور خدمات دهی مطلوب و عادلانه به مردم  میز خدمت حضوری و الکترونیک از یکم تیرماه در بین همه دستگاه‌های اجرایی استان راه‌اندازی می‌شود که در این زمینه اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته است.

وی با اشاره به این که خدمت بی منت باید مبنای کار تمام دستگاه های اجرایی استان باشد افزود: باید همگان توجه داشته باشیم که تمام مسئولان در هر سمتی که باشند خدمات‌رسانی به اقشار مختلف مردم را باید مد نظر قرار دهند چرا که همه ما به خاطر همین موضوع این جا هستیم.

استاندار اردبیل گفت: مسئولان نباید اجازه دهند تا حقی از شهروندان ضایع شود و این زمانی محقق خواهد شد که همه ما با تعامل و همکازی همدیگر میز خدمت را راه‌اندازی کرده و برای با استقرار میز خدمت، خدمت به مردم را  سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

بهنامجو بیان کرد: برخورد با قصورکنندگان در اجرای این طرح از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته و اگر نواقصی وجود داشته باشد پیگیر خواهیم بود و از ظرفیت‌های بهتر اجرا کنندگان این طرح استفاده خواهیم کرد و از طریق آنان کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: سه موضوع اشتغال، مسائل مربوط به حقوق شهروندان و تکریم مردم و بافت فرسوده و بازآفرینی در حال حاضر به عنوان محوری‌ترین موضوعاتی است که در دستور کار قرار گرفته و انتظار ما از مسئولان و دستگاه‌های مربوطه این است تا در راستای اجرای مطلوب این طرح نهایت همکاری را با ما داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر