کد خبر: 911000
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت:
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در خانه ملت روز قدس، را روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام دانست.

سیدحمزه امینی  در جمع راهپیمایی‌کنندگان هشترودی در مصلای امام خمینی (ره) هشترود با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد وحدت و همدلی مردم جهان با ملت مظلوم فلسطین است، اظهار داشت: این روز بزرگ، فریاد مظلومیت و دادخواهی مردم فلسطین از جور و ستم رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی است.

وی گفت: روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه  ظلم، ستم، روز بیداری مسلمانان و اتحاد آنها در مقابل دشمنان و مستکبران عالم است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس روز جهانی قدس را یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و روز رسوایی صهیونیست‌ها و بیداری ملت‌های آزاده جهان دانست و افزود: این روز به عنوان نماد آرمان فلسطین و فریاد مظلومیت مستضعفان، همواره در ذهن تاریخ جاودانه خواهد ماند.

امینی گفت: این یادگار ارزنده امام( ره )، نمایان‌کننده و مظهر درک سیاسی و بینش عمیق مسلمانان، خصوصاً ملت بزرگ ایران اسلامی و محوری برای اتحاد ملت‌های مسلمان و آزاده علیه رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی است.

وی روز قدس، را روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام دانست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر