کد خبر: 910900
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه راه‌اندازی درمانگاه هموفیلی در رشت باید با سرعت بیشتری پیگیری و اجرایی شود گفت: بی‌توجهی به راه‌اندازی و بهره‌برداری از این درمانگاه با توجه به نیاز بیماران هموفیلی توجیه ناپذیر است.
فاطمه شیرزاد افزود: بهره‌برداری از پروژه درمانگاه هموفیلی نیازمند ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار بوده و متأسفانه تاکنون این مهم از سوی شهردار رشت محقق نشده است.
وی با بیان اینکه بیماران خاص نیازمند حمایت و همراهی هستند تصریح کرد: با اختصاص این مبلغ احداث پروژه درمانگاه هموفیلی رشت اتمام و بیماران نیازمند از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند.
شیرزاد به ساماندهی سگ‌های ولگرد در رشت اشاره کرد و گفت: وجود سگ‌های ولگرد در رشت موجب نگرانی شهروندان بالاخص زنان و کودکان شده و در بسیاری از مسیر‌های اصلی شهر شاهد حضور این حیوانات هستیم.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه برخی از سازمان‌های مردم نهاد حامی حیوانات برای همکاری با شهرداری رشت در این باره اعلام آمادگی کرده‌اند بیان کرد: تردد حیوانات بالاخص سگ‌های بلاصاحب در کوچه‌ها و معابر عمومی موجب نگرانی شهروندان رشت شده و این مشکل باید در اسرع وقت برطرف شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار