کد خبر: 910743
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۵
اینستاگرام؛ محمد رضا کائینی:
محمد رضا کائینی، دبیر صفحه تاریخ روزنامه جوان، به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) عکس‌های کمتر دیده شده‌ای از بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش جوان آنلاین، محمد رضا کائینی، دبیر صفحه تاریخ روزنامه جوان، به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) عکس‌های کمتر دیده شده‌ای از بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. در ادامه این عکس‌ها از نظر می‌گذرد:

نادیده‌هایی از بنیان‌گذار انقلاب اسلامی

تصویر اول: حاشیه ای از دیدارهای امام خمینی در مدرسه علوی تهران در بهمن هزار وسیصدوپنجاه وهفت
پ‌ن اول:هاشمی رفسنجانی،حمید نقاشیان و ابوالفضل حاج حیدری، سه نفره دارند تلاش میکنند آقا را از دست این خانم نجات بدهند.
پ.ن دوم: مرحوم ابوالفضل حاج حیدری سال‌ها بعد برای من نقل کرد که: این واقعه به سرعت و ظرف چند ثانیه اتفاق افتاد، در عجبم از این عکاس، که چطور لحظه را شکار کرده است.

نادیده‌هایی از بنیان‌گذار انقلاب اسلامی

تصویر دوم: گروهی از رزمی کاران در حال اجرای برنامه در حضور امام خمینی در کتابخانه مدرسه فیضیه قم، در سال هزار وسیصد و پنجاه و هشت
پ ن اول: اگر چه اغراق عده‌ای درباره گرایشات غیر عرفی امام (عرف روحانیت) را نمی‌پسندم، اما در عین حال آن را به طور کلی خالی از صحت هم نمی‌دانم. فکر کنید که: آیا مراجع چهار دهه پیش قم، اجازه می‌دادند که افرادی در حضورشان، آن هم در کتابخانه مدرسه فیضیه، دفاع رزمی نمایش دهند؟
پ.ن دوم: غیر از تصویر این دو ورزشکار، زمینه عکس قدری تاریک بود که با وجود نابلدی در گرافیک، قدری آن را روشن تر کردم.

نادیده‌هایی از بنیان‌گذار انقلاب اسلامی

تصویر سوم: یکی از افسران شهربانی در حال کمک به امام برای رسیدن به جایگاه سخنرانی، درمیان خیل مردم قم، درسال هزار و سیصد و پنجاه و هشت

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار