کد خبر: 910672
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
زن جوان كه به اتهام ربودن نوزاد دو روزه از بيمارستان فاطميه همدان بازداشت شده حادثه را شرح داد. دو روز قبل بود كه مادر جواني در بيمارستان فاطميه همدان كاركنان بيمارستان را از ناپديد شدن...

 زن جوان كه به اتهام ربودن نوزاد دو روزه از بيمارستان فاطميه همدان بازداشت شده حادثه را شرح داد. دو روز قبل بود كه مادر جواني در بيمارستان فاطميه همدان كاركنان بيمارستان را از ناپديد شدن ناگهاني نوزاد دو‌روزه‌اش با خبر كرد. او گفت: لحظاتي قبل زن جواني كه احتمال مي‌دادم از كاركنان بيمارستان باشد وارد اتاق شد و گفت كه بايد بچه‌ام را به اتاق پزشك چشم ببرد كه اعتماد كردم و بچه را به او سپردم. بعد از آن هر چه منتظر طفل شدم خبري نشد. وقتي ماجرا را از پرستار پيگيري كردم، فهميدم كه آن زن دزد بوده و طفل را با خودش برده است. بعد از آن بود كه مأموران پليس آگاهي همدان در محل حاضر شدند. آنها با بررسي دوربين‌هاي مداربسته اولين سرنخ را به دست آوردند. براساس تصاوير به دست آمده يك خودروي تاكسي مقابل در پشت بيمارستان توقف مي‌كند. راننده از خودروي خود پياده شده و طفل را از زن  جوان تحويل مي‌گيرد و همراه آن زن سوار بر خودرو از محل دور مي‌شود. مأموران پليس‌آگاهي با بررسي پلاك تاكسي راننده آن را شناسايي و بازداشت كردند. او گفت: من از ماجراي ربودن طفل خبر ندارم. مقابل بيمارستان به دنبال مسافر بودم كه زن جواني تاكسي را به صورت دربست كرايه كرد. او گفت كه بچه‌اش داخل بيمارستان است و از من خواست مقابل در پشت بيمارستان منتظرش باشم تا او را همراه طفل به خانه‌اش برسانم كه قبول كردم و او را به خانه‌اش بردم، اما نمي‌دانستم كه آن زن، بچه را از بيمارستان ربوده است. با نشاني‌هايي كه راننده تاكسي در اختيار پليس گذاشت كارآگاهان راهي خانه آن زن شده و او را بازداشت كردند و طفل را هم در سلامت كامل به مادرش رساندند. زن جوان در توضيح ربودن طفل گفت: حدود 10‌سال است كه ازدواج كرده‌ام و به دلائل پزشكي نمي‌توانم بچه‌دار شوم به همين دليل تصميم به ربودن يك طفل پسر از بيمارستان گرفتم. وي توضيح داد: با توجه به اينكه من به علت نازايي مدتي در بيمارستان فاطميه بستري بودم و كاركنان زن بيمارستان مرا مي‌شناختند، پس از شناسايي سوژه خود و به دست آوردن مشخصات مادر طفل با برنامه قبلي به بيمارستان رفتم و به اتاقي كه مادر و طفل در آن استراحت مي‌كردند وارد شدم. بعد به مادر طفل گفتم فرزندت داراي ناراحتي بينايي است كه بايد توسط پزشك متخصص معاينه و درمان شود و با اين ترفند طفل را از وي گرفته و از بيمارستان خارج شدم. سردار كامراني صالح، فرمانده انتظامي استان همدان گفت: تحقيقات بيشتر در اين باره جريان دارد. 
مرگ مشكوك مرد ناشناس در فضاي سبز بزرگراه 

مرد ناشناسي در فضاي سبز بزرگراه حكيم به طرز مشكوكي كشته شد. بررسي‌ها حكايت از اين دارد كه مرد ناشناس در اثر تصادف جان باخته است. به گزارش خبرنگار ما، ساعت 6:16 ‌صبح ديروز مأموران كلانتري 139‌مرزداران هنگام گشت‌زني در بزرگراه حكيم شرق به غرب با جسد خونين مرد جواني در فضاي سبز بين گاردريل وسط بزرگراه روبه‌رو شدند كه به طرز مشكوكي به كام مرگ رفته بود. با اعلام اين خبر قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس‌آگاهي در محل به تحقيق پرداختند. تيم جنايي در بزرگراه حكيم 500‌متر بعد از ورودي يادگار امام با جسد مردي حدوداً 25‌ساله ناشناسي روبه‌رو شدند كه آثار شكستگي روي بدنش مشاهده مي‌شد. مأموران در بررسي اطراف محل حادثه نايلوني از مرد فوت شده كشف كردند كه نشان مي‌داد به احتمال زياد وي كارگر ساختماني است و ساعتي قبل براي رفتن به سر كارش از خانه بيرون آمده و هنگام عبور از بزرگراه با خودرويي تصادف كرده است. همچنين تيم جنايي در بررسي‌هاي ميداني با لكه‌هاي خوني روي گاردريل روبه‌رو شدند كه نشان مي‌داد مرد فوت شده پس از تصادف مسافت كوتاهي براي نجات جانش راه رفته است، اما بر اثر خونريزي شديد جان خود را از دست داده است. در ادامه جسد مرد فوت شده براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ و شناسايي هويت به پزشكي قانوني فرستاده شد. كارآگاهان تحقيقات خود را به دستور قاضي مدير روستا براي روشن شدن زوايايي پنهان اين حادثه مرگبار آغاز كردند. 
نجات پسر نوجوان از باتلاق

پسر نوجوان كه هنگام بازي در باتلاق مرزداران تبريز گرفتار شده‌بود با كمك آتش‌نشانان نجات يافت. اين حادثه شامگاه جمعه اتفاق افتاد و لحظاتي بعد از حادثه آتش‌نشانان ايستگاه‌9 در محل حاضر شده و پسر 12‌ساله را كه در باتلاق گرفتار شده بود نجات دادند. «يعقوب موسوي» سرپرست روابط عمومي آتش‌نشاني تبريز گفت: بررسي‌ها نشان داد كه پسر نوجوان همراه دوستانش مشغول بازي بوده كه به طور ناگهاني در باتلاق گرفتار مي‌شود. 
كشف ‌ 5/2 تن  مواد مخدر

 يگان‌هاي عملياتي سيستان و بلوچستان در يك عمليات موفق به كشف 2 تن و 521 كيلوگرم ترياك شدند. به گزارش خبرنگار ما، جانشين فرماندهي انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: مأموران انتظامي شهرستان‌هاي سراوان و مهرستان، يك باند مواد مخدر كه با استفاده از خودروهاي تيزرو، قصد جابه‌جايي مواد در منطقه را داشتند، شناسايي كردند. سرهنگ احمد طاهري گفت: در اين عمليات پنج‌قاچاقچي حرفه‌اي و سابقه‌دار بازداشت شدند و سه دستگاه خودرو هم توقيف شد.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار