کد خبر: 910395
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
با حضور در بیمارستان الزهرا تبریز انجام شد
نماینده محترم ولی فقیه آذربایجان‌شرقی با حضور در بیمارستان الزهرا تبریز از مادر و نوزادان 6 قلو عیادت کرد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز از مادر و نوزادان 6 قلو که در بیمارستان الزهرا تبریز به دنیا آمده‌اند، عیادت کرد.

وی  در این عیادت آرزوی سلامتی برای مادر و نوزادان از خداوند منان خواستار شد و ابراز دلگرمی برای مادر و پدر نوزادان کردند.

گزارش فارس حاکی است، عصر ششم خرداد در استان خبری شادی‌بخش منتشر کرد با این مضمون که " مادری ۲۳  ساله بدون سابقه و مشکل خاص در اولین زایمان خود بدون درمان نازایی، 6 قلو به دنیا آورد. اما متاسفانه یکی از نوزادان که دختر بود، همان روز فوت کرد.

پنج شنبه در پی گزارش‌گیری خبرگزاری فارس از وضعیت این نوزادان با خبر شدیم یکی دیگر از 6 قلوهای تبریزی که پسر بود،فوت کرده است همچنین یک نوزاد دختر فردای تولد فوت کرده بود.

نوزادان ۲۷ هفته که با عمل جراحی سزارین متولد شدند، دارای وزن تولد بین ۵۸۰ تا ۹۶۰ گرم بوده و  حال عمومی ۴ نوزاد مطلوب و دو نوزاد به دستگاه ونتیلاتور وصل شده بودند.از این تعداد ۴ نوزاد دختر و ۲ نوزاد پسر بودند.

در حال حاضر از 6 قلوهای متولد شده ،سه دختر و یک پسر در قید حیات هستند و با توجه به وزن بسیار کم نوزادان، وضعیت جسمانی‌شان در حد متوسط است و اقدامات حمایتی همچنان ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر